zondag 7 juni 2009

This is me


Goedemorgen iedereen,

Ik ben er weer heerlijk vroeg uit, en zit nog te genieten van een bakkie koffie. Ik vind het heerlijk zo vroeg uit bed te gaan, dan heb je nog de hele dag om van alles te ondernemen, en ik heb voor vandaag zoals gewoonlijk weer van alles op de planning staan! Ik wil de kaarten maken van de DCL en van CP, en als ik genoeg inspiratie heb, verder met het boekje dat ik gister heb afgemaakt. In het boekje zit een bindring van een multomap, een kleintje. Mijn bedoeling is om er kleine lay outs in te plaatsen, over mijzelf, over dingen die mij boeien, ontroeren, me bezig houden, mooi vind, leuk vind en ook niet leuk vind. Een kleine reis door mijn leven. Ik moet alleen wel alle oude foto boeken doorspeuren, want er moeten zeker ook foto's in van mij met mijn moeder. Daarbij wil ik dan verhalen schrijven over de foto, het moment, waarom deze foto juist belangrijk is etc. Zie het als een dagboek in beeld.
Veel liefs, en geniet van de zondag!


9 opmerkingen:

Martha zei

Dit is echt super Dora, wat een prachtig idee!! En het ziet er heel mooi uit met die zachte kleuren!!
Veel plezier met knutselen vandaag.
Groetjes,
Martha

Nicky zei

oh wat heb je er weer iets moois van gemaakt. en je idee wat je ermee gaat doen is helemáál geweldig. fijne scrapdag, enjoy!

Anneke Wijers zei

Wauw, ik vind m erg mooi!
Zo sfeervol met die zachte roze kleuren.
Dat zal een mooi boek worden!

Monique zei

Dora, ik vind jouw stijl echt fantastisch. Nu heb je weer zoiets moois gemaakt. Klasse hoor!

groetjes,
Monique

~amy~ zei

gorgeous card Dora...I love all the pink..it is soo pretty and girlie :)

scrapdictive zei

Dit is echt hartstikke mooi geworden, Dora. Leuk ook die pastelletjes die je hebt gebruikt.

Sandra1968 zei

Wat een leuk idee om een boekje over jezelf te maken! De voorkant ziet er alvast schitterend uit :-)
Veel plezier met het maken van de andere LO's.

Angèle zei

Wat een origineel idee Dora! Dat zal vast heel wat mooie pagina's gaan opleveren. Daar ga ik ook eens over nadenken. De voorkant ziet er al prachtig uit!

Wendy Schoonhoven zei

WAt een prachtige kaart zeg, helemaal mooi!! Groetjes, Wendy.