zondag 28 juni 2009

Een echte scrapdag



Vandaag de boel de boel gelaten, en alleen de keukentafel helemaal vol met papier, ponsen, inkt etc!

De eerste kaart is gemaakt naar de sketch van Dutch Card Lovers sketch nummer 5, wederom een super sketch, ik vind dat de dames daar echt enorm leuke sketches maken! Complimenten dames!! En dit papier is ook zo leuk om mee te werken!

CPS # 122
De tweede kaart van vandaag is gebaseerd op de sketch van CPS # 122. De sketch is niet zo heel erg moeilijk, maar je kan er heel wat van maken, ik word van deze kaart gewoon helemaal blij:)



En de keukentafel ligt nog helemaal vol hoor;) ik denk dat ik nog even verder ga!
Fijne avond!

10 opmerkingen:

~amy~ zei

LOVE the colors...great cards Dora!

Nicky zei

geweldige kaarten, maar vooral die tweede.... smullen!

Sandra zei

Je hebt hele leuke kaarten gemaakt!!
Bedankt voor het meedoen!!
Liefs Sandra

Ann zei

Had het op het forum al gezegd wat een leuke kaarten vooral de onderste weer zo mooi

Marga zei

Heerlijk hè, zo'n scrapdagje. En het resultaat is er ook naar, hele gave kaarten heb je gemaakt. Veel plezier nog met freubelen vanavond :)
Liefs,
Marga

Martha zei

Echt Dora, je kaarten worden alleen maar mooier en mooier!!! Geweldig op dreef ben je, heerlijk :)

liszha zei

Ik word van allebei de kaarten blij maar die tweede is zoooooooo vrolijk. Super kaarten weer!

Wendy Schoonhoven zei

Leuke kaart heb je voor DCL gemaakt, dank je wel voor het meedoen,groetjes, Wendy.

Jennifer zei

beautiful

Rosalien Zwackhalen zei

Super de kaartjes. hele mooie kleuren ook, helemaal toppie! Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien