maandag 15 juni 2009

Thinking of you


Gister nog de kaart voor Card Patterns afgemaakt de sketch van deze week nummer 19, ben er niet helemaal tevreden over, en misschien dat ik me er deze week nog een keer aan waag, heb ineens een heel ander idee.
Deze is ook qua kleur denk ik net iets anders dan op de foto. De bloem is wederom zelfgemaakt.
Ik ga zo naar mijn zus die is jarig, en dan heb ik vanmiddag nog de tijd om te scrappen. We gaan even een rondje winkels en dan genieten van een stuk taart.

Fijne dag iedereen

7 opmerkingen:

natacha zei

mooi kaartje
vind die vlinder super mooi
groetjes natacha xx

liszha zei

Wat een onwijs mooi materiaal. Die vlinder is prachtig.
Ik vind het een mooie kaart geworden. Jij bent goed met kleuren.

~amy~ zei

Dora, what a pretty take on the CP sketch! Love the butterfly!!

Nicky zei

heel mooie kaart! en de kleur van dat roosje... yummmm

Ann zei

Ook een mooie kaart en die vlinder vind ik helemaal top

whoistracy zei

Gorgeous! Love that layered flower on top and the sweet colors. Such a cute card- thanks for playing along with us.

Nikki Schmaltz zei

This card is gorgeous. Love that beautiful rose at the top and the flight of the butterfly. Beautiful!