vrijdag 12 juni 2009

Sweet, 6 jaar


Dan nu eindelijk een kleine lo af voor in mijn This is me boekje, ik heb nog nooit een kinderfoto gescrapt van mij omdat ik, blonDT als ik ben, niet weet hoe ik moest scannen!
Maar ok dat hebben we nu onder de knie, en ik vond dat in dit boekje een kinderfoto moest zitten en danwel de foto die ik het leukst vind. En dat is deze 6 jaar oud en een echt lachebekkie maar dat ben ik nog hoor! En op deze lo zitten weer zelfgemaakte roosjes.
Ik ga eens kijken wat ik verder nog kan gaan maken, de avond is nog jong;)
Fijne avond!


7 opmerkingen:

Martha zei

Wat een schattig LO zeg, heel lief en leuke foto! Maak je die bloemen zelf? Hoe doe je dat? En hoe kom je aan die mooie vlinders :) Is dat een pons?
Groetjes,
Martha

Sandra1968 zei

Een hele leuke LO! En wat een leuke foto :-) Je roosjes vind ik erg mooi.

Anneke Wijers zei

Wat een "lieve meisjesachtige" LO.
De kleuren; de swirls... heel mooi!
Heb je kettinkjes gemaakt van kraaltjes?

liszha zei

Wat een onwijs schattige LO. Ik vind die kraaltjesswirl prachtig. En die rozen..............prachtig! Heb je die echt zelf gemaakt! Ze zijn super!
Ik wil een tutorial.........hihi.

Nikki Schmaltz zei

Such a beautiful scrapbook page. I love all the little details. I tried to translate to English,but I still am not sure. If this is you, you are a doll:)

Monique zei

Ik word helemaal vrolijk als ik naar je foto kijk! Wat een leuke foto en wat een mooie LO is dit geworden!

Alexandra zei

Wat een leuke foto van jezelf. De pagina is weer prachtig geworden.