zondag 14 juni 2009

Dutc Card lovers # 3



Deze kaart is gemaakt naar de sketch van DCL sketch nummer 3.
Dit is weer zo'n sketch waar ik zeker nog een kaartje mee ga maken, heel erg mooi!
Deze uitwerking is voor mijn zus, die is morgen jarig, ze viert haar verjaardag zaterdag, maar ik ga morgen natuurlijk wel even langs, en kom niet met lege handen.
Ik heb er ook een geintje mee uitgehaald, want waar heb je anders vervelende kleine zusjes voor;)
De tag zit vast met een doorzichtig plastic drukknoopje, en als je de tag los haalt staat er een tekst speciaal voor mijn zus. Ze heeft een hekel aan kaas, en nog een jaar en dan is ze 40.....:)
Ik ga nog even verder aan de freubel, door de rommelmarkt vandaag niet veel aan scrappen toegekomen.
Veel liefs Dora


19 opmerkingen:

Sandra zei

Wat heb je een mooie kaart gemaakt Dora, mooi papier heb je gebruikt!
Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Sandra

Riky zei

Wow wat een mooie kaart heb je gemaakt Dora echt super!!!

Martha zei

Wat een geweldige kaart Dora, prachtig hoor!! Gefeliciteerd met je zus en ik houd ook niet van kaas hoor :)
Groetjes,
Martha

Jolanda zei

Wauw!! wat een super kaartje heb je gemaakt! Helemaal super!!

Groetjes Jolanda

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem helemaal super! Echt prachtig, leuk met die text :)). Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien

Monique zei

Echt een superkaart! Verdient wat mij betreft zeker een plek in de top 3!

groetjes,
Monique

~amy~ zei

dora, what a pretty card! Love all the flowers!!

Nicky zei

dora, dit is echt een supermooie kaart, ik vind m ala Peet! you go girl, heerlijk zoals jij lekker je drive hebt gevonden in het scrappen!

natacha zei

schitterend kaartje
is echt af
mooi papier ook
groetjes natacha xx

Patricia zei

Ik vind hem echt super!! Bedankt voor het meedoen!!

liszha zei

Wow! Wat een superkaart. Zulk mooi materiaal dat je erg mooi hebt gecombineerd.
Ik vind dit echt een kunstwerkje en ik vind de tekst echt te grappig!

Carina zei

Hi,Dora!

This card is wonderfull.I LIKE IT!!

Thanks for all the comments !
I like that to!

Ann zei

Wauw Dora wat een pracht van een kaart heb je er van gemaakt. En dat papier mmmmmmmmmmmmm

Natasja Vink zei

Vind je kaart echt super mooi. Bedankt voor het meedoen.

Gr. Natasja

Sandra1968 zei

Een geweldige kaart en je hebt een leuk gevoel voor humor :-))

Bizzy @ home zei

Heel mooi zeg! Je bent lekker productief zeg, heerlijk!

Riky zei

Proficiat Dora met je 1e plaats!!
het is echt verdiend!!

Groetjes Riky

Bizzy @ home zei

Gefeliciteerd met je 1e plaats! Super zeg!
Groetjes Renny

Boukje zei

Gefeliciteerd met de eerste plaats! Je kaartje is ook prachtig!
Groetjes Boukje.