zaterdag 13 juni 2009

Use it #14


Goedemorgen iedereen op deze zaterdag.

Ik ben er zoals gewoonlijk weer heerlijk vroeg uit. De hele dag om nog te genieten, hoe bedoel je optimist:)
Gister heb ik nog even een kaartje gemaakt voor de challenge van Use it. De eisen van deze week zijn; pink, scallops, en een tag. Nou pink is de kaart wel, toch?
En ik vind de kaart ondanks dat het een simpele kaart is toch erg leuk geworden. Helaas kan ik niet elke keer meedoen aan de Use it challenge, omdat ik graag naast de kaarten ook gewoon blijf scrappen. Maar deze vond ik zo leuk en had er meteen een idee bij, dus ja, dan gaat het sneller dan dat je er toch een tijdje over na moet denken. De foto is een beetje scheef, kreeg 'm ook niet recht, maar hij is wel duidelijk te zien.
Fijne zaterdag iedereen, ik ga verder bloemetjes maken.

11 opmerkingen:

Heidie zei

wat een leuke kaart heb je weer gemaakt. En de stempel die ik op mijn kaart heb gebruikt is van inkadinkado. Mocht je daar meer over willen weten stuur me dan even een prive berichtje.
groetjes Heidie

Martha zei

Erg mooi Dora, heerlijk roze en dat roosje is weer geweldig natuurlijk!
Groetjes,
Martha

liszha zei

Ik vind de kaart lief en stijlvol tegelijk.

Joanne zei

Beautiful card! You did a great job on the challenge!

Unknown zei

This card is soooo pretty Dora, love the monochromatic pink... yum!
thanks so much for playing along with this week's Use It! challenge!!
hugs & ♥~
rae

Anja zei

Leuke kaart Dora,
Je maakt echt leuke dingen.Gr Anja

liszha zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Joke zei

Wow, mooi roze is niet lelijk. Toch? Ik vind het een lief kaartje.
Fijn weekend verder.

Bizzy @ home zei

ontzettend lief kaartje heb je weer gemaakt.

Ann zei

had het al gezegd op het forum maar nog ff hier ook een geweldig leuke roze kaart, wat ben jij weer lekker bezig met het scrappen nadat je een tijdje uit de running was

Anoniem zei

Beautiful card, I really love the flower, great job.