zondag 21 juni 2009

Believe


Vandaag een freubel dag ingepland en was er ook niet vanaf te brengen. En ook mijn tas ingepakt en staat klaar voor morgen, lekker even weg, vijf dagen maar, maar wel heel veel leuks gepland! Een bezoekje aan Heesch op de terugweg................!!
Maar vandaag de sketch van Card Patterns gedaan, een super sketch en ik wil er eigelijk nog eentje maken, maar denk niet dat nu nog gaat lukken.
Maar ik schrijf de sketches altijd op in een boekje en bewaar de sketches ook, tenzij ik er echt helemaal niets aan vind. Erg makkelijk.
En ik las ook zojuist op mijn blog dat ik bij de top 3 van DCl zit......dat is leuk, was even stil toen ik dat bericht ontving!
Nou ik ga even een rondje internetten en blogs bezoeken en dan kijken of er nog creatieve tijd is!
Tot over een kleine week!
Groetjes Dora

19 opmerkingen:

Angèle zei

Mooie kaartjes weer Dora! Fijne 'tussen-uit'-dagen en veel plezier in Heesch.
Je kaart in de top3! Het zou me niets verwonderen als je winnen gaat.

Groetjes, Angèle

Sandra1968 zei

Een hele mooie kaart!
En veel plezier deze week.

Heidie zei

hallo dora.jij ook gefeliciteerd met je top 3 notering. En een hele fijne vakantie. Liefs heidie

Martha zei

Deze kaart is ook weer heel mooi Dora, prachtige kleuren!
Fijne dagen :)
Groetjes,
Martha

natacha zei

heel mooi kaartje dora
proficiat met je top 3 notering
ook nog een fijne vakantie
groetjes natacha

Anneke Wijers zei

Wat een supermooie kaart!
Zo stijlvol met mooie kleuren.
Gefeliciteerd met je Top 3 benoeming!!!
Hele fijne vakantie gewenst!

Tamaroo zei

Very elegant!

Ann zei

Wauw Dora dezae is weer zóóóó mooi meid waar haal je je inspiratie vandaan de laatste tijd. Ben blij dat je weer scrapt

Bizzy @ home zei

Mooi kaartje weer! Ook een super sketch idd. Wie weet kom ik er ook nog aan toe deze week, maar vrees van niet. Alvast veel plezier deze week! En op 2s4y viel je ook al in de prijzen zag ik? Met de random generator! Super!!!

groetjes Renny

Natasja Vink zei

Weer zo´n mooi kaartje gemaakt en de top 3 is zeker verdiend. Bedankt weer voor het meedoen.

Gr. Natasja

~amy~ zei

such a gorgeous take on the sketch!!

Monique zei

Weer een plaatje, Dora!
Geweldig!

Veel plezier met je uitstapje.

groetjes,
Monique

Floortje zei

Wat ga jij lekker Dora! Weer een prachtige kaart, in de top 3 (welverdiend!) van DCL, een prijs op 2S4Y (lucky girl!) en heerlijk op vakantie. Geniet maar lekker en dan kun je ons daarna nog meer moois voorschotelen!
Fijne vakantie,
X Floortje

Nicky zei

prachtige kaart Dora!! en je hebt t echt verdiend om in welke top 3 dan ook te staan, je maakt zulke mooie dingen!

Jessica Theodore zei

Wow! What a stunning card. Have a great vacaton xx

liszha zei

Hij is prachtig, zoals al je kaarten.
Ik zag dat je in de top 3 staat bij Dutch Card Lovers.
Ik ga voor je duimen.
Groetjes Lisette

whoistracy zei

Wow! This is beautiful! Love that striped paper and the lace. Such an elegant card. Thanks for playing along with us.

Wendy zei

Prachtige kaart heb je gemaakt

Groetjes Wendy

Ylona zei

Mooi kaart Dora!
Ik ben weg van de kleuren.

xoxo,
Ylona