dinsdag 2 juni 2009

Dutch Card Lovers


Er is een nieuwe Nederlandse challenge blog, Dutch Card Lovers en een hele leuke al zeg ik het zelf.
Ik heb mij op de eerste sketch gestort, een erg leuke sketch. Ik heb er een ieniemienie kaartje van gemaakt van nog geen 10x10 en vind het zelf wel een lekker opbeurende vrolijke kaart geworden.
Ik ga de site zeker volgen en vaak meedoen!
Met mijn zus gaat het wat beter, is wel weer thuis maar gaat allemaal nog niet super.
Morgen gaat ze onder de scan, en dan is het afwachten wat het resultaat is. Het gaat allemaal wat langzamer en voorzichtiger maar het gaat. Haar partner gaat nu pendelen tussen Alkmaar en Rotterdam zodat ze niet alleen is in de nacht, voor als er iets gebeurd. Het samenwonen is dus iets vervroegd nu, maar dan is er in ieder geval iemand in de buurt voor het geval dat.
Groetjes Dora

16 opmerkingen:

Martha zei

Hee Dora, fijn weer een kaartje van je te zien en ook nog een hele mooie!!! Leuk hè, een nederlandse blog.
Hoe gaat het met je zus? Ze is weer thuis?

Groetjes,
Martha

Wendy Schoonhoven zei

Hoi Dora, dank je wel voor het meedoen met de 1e sketch van het DCL blog...je kaart is leuk met lekker veel details. Veel sterkte met je zus, groetjes, Wendy.

Nicky zei

errug mooie kaart dora! knap hoor op 10x10 dat zou ik niet kunnen. fijn dat je zus iets beter is en dat ze thuis is.

Patricia zei

Hoi Hoi, Leuk dat meedoet met onze eerste challenge op DCL!! Je kaart is echt super gaaf geworden!!
Sterkte met je zus hoor!!

Liefs Patricia

~amy~ zei

Love all the details on your gorgeous card!!!

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een heerlijk vrolijk kaart, helemaal super! Bedankt voor het meedoen met de challenge. :))
Sterkte met je zus.

Groetjes Rosalien

Sandra1968 zei

Ik vind je kaart errug mooi! De kleuren vind ik super en de bijpassende bloemen een leuk detail.

Monique zei

Hoi Dora,

Wat een supermooie kaart heb je gemaakt. Ik vind de kleuren die je gebruikt hebt, geweldig!

groetjes,
Monique

Floortje zei

Een klein kaartje kan groots zijn...ik vind 'm heel leuk!
Sterkte verder voor je zus en ook voor jou en je familie.
Groetjes, Floortje

Ann zei

Just gorgeous! I love the colors!

Anneke Wijers zei

Wat een mooie kaart is het geworden!
Klein maar fijn, zullen we zeggen.
Ik las van je zus, wat vervelend. Ik wens jou en je familie er heel veel sterkte mee!

Bizzy @ home zei

Mooi kaartje zeg, klein maar fijn!
Groetjes Renny

DCL team zei

Leuke kaart heb je gemaakt echt een lieffie, bedankt voor het meedoen

Gr. Natasja

Savitri zei

What a gorgeous card!!! I love what you did here!

Ann zei

Fijn dat je zus weer thuis is vooral voor de jongens, die zullen hun moeder wel missen als ze in het ziekenhuis is. Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt ondanks alle drukte

Riky zei

Hallo Dora
wat een mooie kaart heb je gemaakt, en bedankt voor je leuke reactie!!!
groetjes Riky