vrijdag 29 mei 2009

Even een bericht en ja ook weer een Award


Ik val meteen met de deur in huis, mijn zus is opgenomen in het ziekenhuis, ze heeft MS, en het ging al jaren goed alleen nu ineens ...mis ......en flink.
Ze ligt nu nog in het ziekenhuis en de verwachting is wel dat ze morgen naar huis mag in de middag, maar dat ze wel hulp moet hebben de aankomende tijd. Dus mocht ik niet snel reageren op berichten dan is dat omdat het gewoonweg niet kan. Wel zal ik mijn best doen om alles zo goed als dat het kan te blijven volgen.

Voordat dit allemaal begon heb ik vernomen dat ik wederom een award heb gekregen. Ik heb deze ontvangen van Amy, dank je wel! Nu aan mij de taak om de award weg te geven........
En ik wil deze award geven aan;
Ik ga nu even tot rust komen een boek erbij en mijn thee. Morgen hoop ik weer aan de scrap te gaan, nu even geen energie meer voor. En morgen verwacht ik een pakketje...dan kan ik weer verder met wat nu even ligt te wachten.
Alvast fijn weekend iedereen.



8 opmerkingen:

Angèle zei

Dank je wel voor deze stoere award Nora! Ik wens je zus en jou heel veel sterkte en hoop dat het snel weer beter met haar gaat.

Liefs, Angèle

Jolanda zei

Wat leuk; dankjewel voor deze award!!!
En je zus boft maar dat ze zo op jou kan rekenen! Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
Liefs,
Jolanda (WilTeveel)

Martha zei

Hoi Dora, wat een vervelend bericht! Heel veel sterkte voor je zus, voor jou en je familie!!
Groetjes,
Martha

scrapdictive zei

Hartstikke bedankt voor deze (voor mij 1e!) award. Zoals Angèle zich al liet ontvallen: hij's echt stoer.

Wederom veel sterkte gewenst met je zus. Lijkt me voor alle betrokkenen een bijzonder moeilijke periode.

Toodles,
Jolanda

Sandra1968 zei

Gefeliciteerd met je award! En veel sterkte voor jou en je zus (en de familie).

Nicky zei

dankjewel voor deze mooie award!!!

Floortje zei

Dat is schrikken Dora, als het al zo'n tijd goed ging, ben je er toch minder op bedacht lijkt me.
Sterkte ermee hoor, voor je zus, maar ook voor jou en je familie!

Heel erg bedankt voor de award. Lief van je dat ik een van de ontvangers mag zijn!
X Floortje

Alexandra zei

Ik las dat je zus weer thuis was, hoplijk gaat het snel weer beter met haar.

En alweer een Award,goed bezig. Gefeliciteerd,geniet er maar van.