zondag 3 mei 2009

Een creatief weekend



Gister ben ik samen met mijn zusje naar de hobbybeurs in Alkmaar geweest. Van oorsprong een poppen en beren beurs. Maar nu moeten zij hun plaatsen delen met scrap en kaarten kramen! Ik had het idee, daar zijn we zo weer weg, maar het tegendeel is waar! We hebben er bijna 4 uur rondgelopen met, mooie spullen gekocht! En ik kan een poppenbeurs ook voor scrappers aanraden, helemaal in combinatie met kaarten en scrap kramen! Er waren heel veel spullen in miniatuur uitvoering. Denk aan kranten, erg leuk als achtergrond papiertje bij een kaart, bestek, plastic duiven, gouden engeltjes, amuletten etc. Nou we hebben flink ingeslagen en een hele leuke middag gehad.
Vandaag ben ik aan de slag gegaan met een kaartje voor een voor mij heel speciaal persoon, iemand die geopereerd gaat worden en ik pas eind augustus weer zal spreken, en dan komt er bij mij een naar gevoel, zo lang.....dat moet niet goed zijn, vandaar een kaartje met een andere tekst dan beterschap, ik heb teveel zien gebeuren dat het niet meer gaat over beter worden. Het is een kleine kaart van nog geen 10 bij 10 cm, ook gister gekocht op de beurs, en een leuk formaat om mee te werken.
Nou nu moet ik echt aan het eten beginnen, want ik wil vanavond ook nog een kaart maken.

Veel liefs,

Geen opmerkingen: