vrijdag 8 mei 2009

Mijn neefje




Aangezien er vorige week foto's zijn gemaakt van de jongste van mijn zus, was gister de oudste aan de beurt. Zodra ik zeg dat het is om te scrappen dan mag ik wel foto's maken, en als ik zeg doe maar gewoon normaal, je hoeft niet te lachen, gewoon doen zoals je je voelt.... gaat mijn zus achter mij staan en de meest afschrikwekkende gezichten trekken, dus de eerst 15 foto's waren allesbehalve normaal.
Maar uiteindelijk toen mijn zus zich weer als een fatsoenlijk volwassen mens wist te gedragen, waren de foto's die ik laat zien, het resultaat.
En nu maar afwachten wat we ermee gaan doen, ik heb al verschillende ideeën, maar zuslief leest ook mijn blog weleens, tja afwachten dus.
Ik ga in ieder geval een heerlijk weekend tegemoet, aan de freubel, creabea wezen, en meer helemaal niet.

Fijn weekend!

1 opmerking:

Floortje zei

Wat een lekker bekkie! Hoe de verdere omkleding ook gaat worden, je werk ermee wordt in ieder geval vast stralend!
Groetjes, Floortje