vrijdag 5 juni 2009

Card patterns #17


Ik ben even bezig geweest met een kleine inhaalslag, en morgen weer met een frisse start er tegenaan. Deze kaart is gemaakt naar de sketch van Card Patterns. Vond het wel weer leuk om een plaatje te gebruiken aangezien deze sketch zich daar uitstekend voor leent.

Verder ben ik alvast begonnen met het binden, van kaften voor een adressenboek en is ook al bekleed, die kan ik morgen gaan opleuken.
Ik ga zo eerst eens mijn bed opzoeken zodat ik morgen weer bruis van de energie!
Slaap lekker!

5 opmerkingen:

Nicky zei

hoeveel energie h'eb jij?? meid, t stroomt eruit. weer zo;n geweldig kaartje. sarah kay is ook zo lief...

Alexandra zei

Lief kaartje, het deed me gelijk aan vroeger denken, aan Holly Hobby, of hoe heette ze ook alweer!
Je bent nog steeds goed op dreef, ga zo door zou ik zeggen, hihi.

Bizzy @ home zei

Jij bent echt lekker op dreef zeg. Lief blijft ze hé, Sarah Kay!
Heel mooi kaartje weer!
Groetjes Renny

~amy~ zei

super card dora! Love those flower!

Martha zei

Erg lief Dora! Mooie bloemen :) Inderdaad lijkt het meisje op Holly Hobby, leuk hoor!
Groetjes,
Martha