vrijdag 4 september 2009

Get Skechy nummer 4

Wij zijn nog bezig met een beslissing maken over de top 5 en de winnaar van afgelopen week, een moeilijke keuze deze keer, wat een mooie kaarten heb ik gezien. Heel erg leuk is ook om de sketch zo te zien veranderen, iedereen heeft er een andere kijk op.
Maar terwijl wij nog aan het beslissen zijn staat sketch nummer 4 alweer op de site bij Get Sketchy Ik moet je zeggen dat ik het erg lastig vond, mijn eigen sketch en dan problemen hebben, er is veel de afvalbak in gegaan voordat de kaart was zoals ik wilde. De sketch in combinatie met de afbeeldingen was niet echt een pretje. De bonus deze week .....glitter, nou dat moet je niet meer zeggen, mijn kaart bestaat alleen maar uit glitters, op het lint na dan. Ik heb de achtergrond, wat overigens gewoon een witte kaart is, bewerkt met glimmermist in twee kleuren en het zeepaardjeingekleurd met puffypaint waar ik heel veel glitters doorgestrooid heb. Dus glitteren doet deze kaart wel. De sponsor van deze week is Whimsie Doodles. De digitale stempels zijn wel wennen, maar als je weet welk papier je moet gebruiken kan je er heel veel meedoen, en ze zijn zo makkelijk om te gebruiken, bij een juiste sketch dan;)
Hieronder de sketch en mijn uitwerking.


En dan ook maar even een close-up van het zeepaardje.

De winnaar van deze sketch mag een digitale stempelset uitkiezen en er zitten hele leuke tussen!
De winnaar van afgelopen week wordt morgen bekend gemaakt.
Heel veel succes als je mee gaat doen, maar vooral veel plezier, dat is het allerbelangrijkst!

Dan plaats ik nu ook meteen even mijn kaartje die ik gister nog gemaakt heb voor Sketch Saterday, weer aan de slag geweest met een stempelafdrukje en ik ben weer tevreden met het resultaat. Vandaag een beetje een hangdag, de hoofdpijn is minder, tis er nog steeds maar gaat beter, nu alleen nog wat minder snotteren dan komt het helemaal goed. En ik ga heerlijk aan de scrap, zal nog even gaan stofzuigen onder de keuken....of scraptafel het lijkt wel een speelparadijs met al die stukjes papier daar.

En dan .....erg leuk nieuws, althans ik vind het zoooooo gaaf... Ik zit 27 september in Carré bij de Engelse versie van West Side Story vaders en zusje gaan ook mee, gewoon heel erg lief kijken, ben gek op die musical en ik zie een musical liever in het Engels, in het Nederlands ben ik er niet echt gek op.....misschien een beetje vreemd maar dit is een droom die uitkomt voor mij.......lang verhaal maar ik ben gewoon dolblij. En we zitten voor het podium op de 3e rij, ow als Tony er maar net zo leuk uitziet als in de filmversie....mijn avond kan niet meer stuk.

Fijne vrijdag en alvast een geweldig weekend iedereen!

13 opmerkingen:

Liz Weber zei

Beautiful cards Dora, I must do another Get Sketchy Sketch!

That seahorse is amazing!

Nicky zei

hahahaha, ik moet jouw berichtjes altijd 2x lezen. 1x snel, want ik ben zo nieuwsgierig wat je nu weer allemaal voor leuks hebt, en 1x rustig om eens goed te kijken! prachtige kaartjes heb je gemaakt en ik vind het supergaaf voor je dat je helemaal vooraan gaat genieten van de engelse versie van w.s.s. kan me helemaal voorstellen hoe je zult glunderen!! liefs, nicky

Ellen zei

Wat zijn ze weer mooi gelukt Dora! Vooral die tweede kaart vind ik prachtig, de kleurstelling is heel mooi!!! Jij maakt altijd van die mooie composities met bloemetjes enzo!!!

Groetjes Ellen

anja curvers zei

Prachtige sketch Dora en idem kaartje zal er volgende week eens voor gaan zitten hoewel ik niet echt iets met glitter heb. Je andere kaartje mag er ook zijn en wat gaaf van WSS ik heb even getwijfeld om er dit week-end ook naartoe te gaan.

Lenet zei

Prachtige kaartjes die met het zeepaartje vind ik geweldig! Zal eens kijken wat ik ervan kan maken met glitter ( lol) Heel veel plezier straks bij de west side story..niet te hard meezingen he??
Gelukkig voel je je al een beetje beter.Ik hoop dt je snel helemaal opknapt. beterschap!

Anoniem zei

Hoi Dora, dank je voor je reactie op mijn blog!
Wat ziet jouw blog er super mooi uit!Gave achtergrond!
Jij maakt echt hele super mooie kaarten!Super mooie schets weer deze keer bij Get Sketchy!...ga zeker weer mee doen!

Julie Tucker-Wolek zei

BEAUTIFUL!!! LOVEEEEEEEEEEEEEEE the seahorse and loving the flowers! :):):):):):):):):):):):)

natacha zei

terug een mooie sketch en een mooi kaartje
grtz natacha

~amy~ zei

Both of your cards are Gorgeous Dora!!! Love your Get Sketchy one...sooooo pretty...love all the sparkle!

Cora Hoekstra zei

Dora, als ik even een paar dagen niet kijk, heb ik heel wat bij te lezen en te kijken. Je hebt weer veel moois gemaakt en fijn dat ik er van mag mee genieten.

Laurel zei

Beautiful cards Dora!

liszha zei

Je zeepaardje had ik natuurlijk al gezien maar ben zwaar onder de indruk van dat tweede kaartje. Hoe prachtig en lief!
Wat toevallig dat jij ook weg bent van de West Side Story, ik al sinds kind.
Heb hem nog op een videoband staan maar wil hem nu op dvd.
Ik ga kijken of er nog kaarten te krijgen zijn.

Sandra1968 zei

Super dat je naar de WestSide Story gaat, en dan ook nog lekker vooraan zitten! Op de middelbare school heb ik de film gezien en ik vond hem geweldig, vooral de liedjes Maria, America en Tonight vind ik erg mooi. Heeeeeel veel plezier :-)
Je sketch en kaarten zijn erg leuk!