zondag 28 maart 2010

DT werkje


En wederom een kastje net als gister. Het is gemaakt met het nieuwe papier van Prima marketing dat ik heb ontvangen van Annemiek van Dolls en Decorations Prachtig papier, rozen en de achterkant is een vervaagde tekst.
Dit projectje gaat ook naar Annemiek toe zodat ze van de DT members de werkjes neer kan zetten als ze een beurs heeft. Het laat ook wel zien wat er allemaal kan, en als je een team hebt die allemaal andere dingen maakt is dat ook voor bezoekers leuk om te zien.

Ik ga zo lekker verder aan de scrap, moet ook mijn kaartje voor GS voor aankomende week maken en ik vind het niet zo heel makkelijk...dus..
Fijne zondag iedereen!

14 opmerkingen:

Bizzy @ home zei

Alweer zo'n mooie creatie. Mooie zachte kleuren, lief met de roosjes in het mandje er bovenop.
Groetjes Renny

Ellen zei

Oh, ja hoor! Alweer zo'n mooi kastje!.....
Dora, ik heb mijn prijs ontvangen van GS met daarin de blanco kaarten van Daidy bucket. Weet jij hoe je die dient te gebruiken? Ik weet niet goed wat nou de bedoeling is.......;-)))

Groetjes Ellen

Laurel zei

Oh my so pretty!

Ilonka zei

Whow wat loop ik achter met al je schitterend creaties en wat is deze beeldschoon, je hebt er weer een hoop werk van gemaakt. Maar het is dan ook erg mooi! BEELDSCHOON!

groetjes Ilonka

BOXERGEK zei

Deze heeft mijn voorkeur niet qua uiterlijk (beide mooi) maar qua kleur.
Echt heel erg mooi.

Groetjes Esterina

Julie Tucker-Wolek zei

your flowers are always *swoon** worthy!!! GORGEOUS! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Anita zei

Blijft een superleuk kastje.

Gr. Anita

Boukje zei

Mooie kistjes geworden, mooi met de bloemetjes erbij!

Lenet zei

Hij is weer helemaal super Dora!!!

scrapdictive zei

Dit kastje is zelfs nog mooier dan degene die je de dag ervoor heb gemaakt. Puur vanwege de warme kleuren.

Sandra1968 zei

Ook deze is weer super!

Ylona zei

Hij is weer prachtig Dora!!

xoxo,
Ylona

Anoniem zei

Het is je weer gelukt....wat een mooi kastje!!!

Alexandra zei

Deze is ook al zo mooi. Daar gaat Annemiek hoge ogen meegooien op beursen.