zondag 21 maart 2010

Swap


Op het forum van Dolls en Decorations hebben we afgelopen week weer een swap verstuurd. Ik was gekoppeld aan Nicky.
Elke keer proberen we er ook een uitdaging van te maken, bv een andere vorm, of in één kleur, deze keer was het een totaal bewerkte kaart. Dus in ieder geval de buiten en de binnenkant, wat je met de achterkant deed mocht jezelf weten.
Van Nicky heb ik bovenstaande creatie mogen ontvangen, ik noem het geen kaart, maar een schilderijtje, het is een 3D kaart. En echt alles is bewerkt, en dit plaatje dat Nicky op fotopapier heeft geprint is zo enorm lief. Deze 3D kaart staat hier nog steeds te pronken op de kast, de materialen die Nicky gebruikt heeft vind ik erg leuk, de slinger met de kralen en er zit ook een stukje gaas bij....een erg leuk effect geeft dat. En ik vind de cone zo enorm mooi, het lukt mij namelijk nooit om deze op de juiste manier te maken en dan te plaatsen. Nicky bedankt voor de prachtkaart!
Nu had ik al een tijdje een idee in mijn hoofd maar dat was niet een project van ik ben in één dag klaar, nu hadden we voor de swap mooi even de tijd dus heb ik dit gemaakt. Het is een triangelkaart, maar dan een triangel aan beide kanten. Zo is er plaats voor 6 tagholders, en in het midden kan je een gedeelte houden om een brief in te stoppen. Ik weet dat Nicky de nieuwe lijn van Graphic45 Romantic heel mooi vindt, dus ben daar mee aan de slag gegaan. Het is ook prachtig papier om mee te werken. Ik heb alle labels bewerkt voor en achter, en de plaatjes zijn over het algemeen religieuze afbeeldingen en dan ook weer Guardian Angels....ik vind die gewoon zo mooi. Nicky heeft het ontvangen, dus ik kan de foto's nu plaatsen












Het is schitterend weer, maar ik blijf binnen ik ga zo aan de knutsel, ben ergens mee bezig en dat ga ik afmaken, en ik heb een site gevonden met leuke voorbeelden en ideeen, even op zolder printen straks.

19 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

wowh!!! dora! wat gaaf! allemachtig. en die van nicky is ook super:)

groetjes martine

Sandra1968 zei

Wauw, dat zijn 2 schitterende kaarten van jou en Nicky.
Beide zijn ontzettend mooi.

Anneke Wijers zei

Zo, weer terug uit het Sauerland kan ik jouw creaties weer bekijken. Die triangelkaart is super!!!
Maar eerlijk is eerlijk: de kaart van Nicky is ook prachtig. Veel plezier ermee!

natacha zei

idd is precies een schilderijtje dat je ontvangen hebt
ook jou werkje is schitterend leuk met al die luikjes zo is heel verassend
fijne zondag nog
groetjes natacha

Anoniem zei

Wat zijn dit mooie kaarten allebei Dora. De jouwe is ook heel speciaal. Wat een werk.....

Gr. en knutsel ze
Anita

Cora Hoekstra zei

Wauw Dora, dit zijn kunstwerken en geen kaarten meer. Prachtig !

Laurel zei

Oh my word Dora, how on earth do you do it! Amazing, truly amazing!

scrapdictive zei

Jeetje, wat vervelend voor Nicky en jou om met een swap aan elkaar gekoppeld te zijn (LOL).
Volgens mij is er in het Dolls forum geen betere match te vinden op scrapgebied dan Nicky en jij.

Zowel hetgeen Nicky heeft gemaakt, als jouw triangle card zijn echt ware beauties.

Fijne dag verder.

Toodles,
Jo xoxo

Ellen zei

Tjonge jonge wat een kunstwerkjes zeg, zowel die van jou als die van Nikki! Prachtig, prachtig!

Groetjes Ellen

Angela zei

wat een schiterende kaarten zeg! Allebei echt prachtig! Wat heeft er een werk in die kaart van jou gezeten en wat mag het resultaat er zijn zeg!~

Angelique zei

Woowwwww wat een schitterende creaties hebben jullie ervan gemaakt, zit gewoon te kwijlen hier hihi,

liefs Angelique

Julie Tucker-Wolek zei

wowwwwwwwwwwwwww!!! these are gorgeous dora!!! i love them! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Fauve Design zei

Hij is echt geweldig!Het kaartje van Nicky ziet er ook super uit.

yyam zei

Wow! Stunning! Gorgeous! Fantastic! Your eye for detail is amazing Dora! :)

Lenet zei

SUPER!!!helemaal gaaf.

Unknown zei

Dora, allereerst wat jij had gemaakt voor Nicky...ik vond hem van de week op een foto al schitterend, maar gisteren heb ik hem in het echt mogen bewonderen...geen woorden voor meis..SCHITTEREND!! [en dit keer met hoofdletters!]
Hetgeen je van Nicky hebt ontvangen is ook prachtig! Jullie zijn beslist beiden mijn inspiratie bron...een feest om naar te kijken wat jullie maken samen! Dus dank je wel voor de vele inspiratie!!xx

Joke zei

Jee! Wat een kunstwerken. Grandioos!

Unknown zei

Zeker prachtig wat Nicky voor jou gemaakt heeft. Een schilderijtje mag je het wel noemen. En jouw project is ook weer schitterend. De naam kaart kun je hier echt niet meer aan geven ;-)

Alexandra zei

Noem dat van jezelf maar een kaart, dat is gewoon een heel boekwerk, Je hebt Nicky echt verwend en zij jouw ook zo te zien. Wat je met de sluiting van de kaart heb gedaan is ook leuk zeg.