dinsdag 16 maart 2010

Zo dat is ook weer gedaan


Mijn vader is deze week jarig en wordt 60 en dan moet je natuurlijk niet aankomen met een ietepieterpeuterig cadeautje..en dat heb ik net geregeld. Zo nu weer alle tijd om even wat zaken op een rijtje te zetten.
Gister heb ik deze kaart gemaakt met de restanten die ik nog had, het papier is wederom van Prima Marketing en te verkrijgen bij Dolls en Decorations Het is zo mooi naturel, sommige vellen van de lijn zijn heel fris, deze is natuurlijk, en ik vind dat heerlijk om mee te werken, dan kan ik ook de takjes er weer bij halen.
Vandaag verder..een blogrondje, en ik ga zeker aan de scrap. En zo even de muziek aan en heel hard mee brullen, even ontladen noem ik dat.
Fijne dag iedereen!

18 opmerkingen:

Julie Tucker-Wolek zei

wowwwwwwwwwwwwwwww!!! this is GORGEOUS Dora!! I loveeeeeeeeeeeeee that bird! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Inge zei

Mooie kaart en idd erg mooi papier. Hihi, waar brul je dan heel hard op mee?
Groetjes, Inge

~amy~ zei

Dora, this is sooo pretty...love the bird. The Cards Blog is doing a bird challenge...you should enter yours!

http://northridgemedia.net/blogs/cards/?p=1759

Marian zei

práchtige kaart weer...Wat ben je toch goed op dreef met je scraps..Genieten hoor..
Ik ben nu wel nieuwsgierig geworden met wat voor muziek jij meebrult,haha..
Ik doe dat zelf namelijk ook geregeld...tegenwoordig op Beyonce,of Rihanna,maar Mary J.Blige is mijn favoriet...Héérlijk, he?

groetjes,Marian

Willeke zei

zo gave kaart! mooi gemaakt!

Sandra1968 zei

Heel erg mooi met dat omgekrulde papier en het vogeltje + takjes!
En alvast gefeliciteerd met je vaders verjaardag :-)
Groetjes, Sandra

ScrapEnjoy zei

Wat is tie weer mooiiiiii, maar natuurlijk al gewendt van jou, je Paps zal er wel erg blij mee zijn en trots op zijn creatieve dochter....wens jullie een hele fijne dag toe....lekker genieten meis.

lieve groet Lilian

Lenet zei

hij is superduper geweldig!!

Angèle zei

Prachtig weer Dora! Als er een vogeltje bij zit, kan het kaartje niet kapot;)

Martha zei

Schitterend weer Dora, hoe doe je het toch!!!

FauveDesign zei

Oww mooi mooi mooi mooi!!!
Die is echt super geworden.
Ben benieuwd wat je voor je vader hebt gehaald...

xoxo

scrapdictive zei

Dit kaartje kwam ik zojuist in het forum tegen en daar heb ik écht een heel tijd naar zitten kijken. Wat vind ik dit echt ontzettend mooi!!

Fijne avond, Dora.

Toodles,
Jo xoxo

Bizzy @ home zei

Heel gaaf kaartje weer. Alvast proficiat met je vader!
Groetjes Renny

NicoleJ zei

wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt!

Ellen zei

Prachtig Dora, daar gaat je vader echt heel blij mee zijn! Alvast gefeliciteerd!

Groetjes Ellen

Alexandra zei

Prachtige kaart Dora.

Unknown zei

Mooi vogeltje heb je gevonden!

liszha zei

Hoge wow factor weer! Waar haal je het toch allemaal vandaan.
Gefeliciteerd met je vader alvast. De mijne is al weer tien jaar verder!
Liefs Lisette