maandag 29 maart 2010

Paasdecoratie


Althans dat is dit nu, want de vogels, de rozen en de eieren zitten los. Die kan ik dus vervangen voor iets anders, denk aan de zomer en spullen met kerst. De eieren komen uit een bos bloemen en heb ik niet zelf gezocht;)
En ik zeg vaak dat het niet moeilijk is, maar dat is deze wel. Wat heb ik lopen stunten...ten eerste doosjes vouwen is echt niet moeilijk maar met een ronde voorkant...ik heb echt zoveel dingen geprobeerd...maar ok het zit nu. Of je morgen nog zo'n doosje kan verwachten, denk ik niet, de vierkante versie is toch iets makkelijker. En het papier dat ik heb gebruikt raakte op, er gaat best veel papier doorheen met die boxjes dus dan kom je net wel eens een centimeter te kort. Ondanks al het gestunt ben ik er toch tevreden mee, het staat erg leuk op tafel moet ik zeggen.


Nu moet ik echt aan de slag in huis en ik ga zo even een blog rondje doen, want ook dat heb ik vandaag nog niet gedaan.
Liefs Dora

21 opmerkingen:

natacha zei

schitterend zeg wat gaat het je goed

Sandra1968 zei

Dat ziet er erg leuk en gezellig uit.
Dat randje op de doos lijkt ook heel mooi.
Groetjes, Sandra

Anita zei

Echt heel mooi Dora. Snap wel dat die ronde kant problemen opleverde, zóóoo soepel is papier nu ook weer niet...

Gr. Anita

Manon zei

meid meid,

wat zijn ze weer prachtig!
Je doosjes je creaties je bent maar een bezig bijtje jij :)

Groetjes Manon

Julie Tucker-Wolek zei

wowwwwwwwwwwwwww! dora!! this is gorgeous!!! i love love love love those birds and the eggs! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

~amy~ zei

soo pretty dora! have a great week!

Cora Hoekstra zei

Heel mooi Dora, het lijkt me knap lastig met die rondingen. Komen er met de pasen choco eitjes op, want die smaken veel lekkerder

yyam zei

I love this! It would look great as a display piece! :)

Laurel zei

Very pretty!

* Daniëlle * zei

Wat schattig! Ik vind het knap hoor, hoe jij zoveel van die mooie, bewerkelijke dingen weet te produceren.

Boukje zei

Je hebt het er maar druk mee, maar het wordt wel leuk steeds!
Groetjes Boukje.

Unknown zei

Ik heb iets heel vreemds. Ik zie geen foto's en ook je banner zie ik niet. Heb ook al even op een ander blog gekeken maar daar heb ik het ook. Ga maar eens kijken of het helpt om opnieuw op te starten...

scrapdictive zei

Gisteren kon ik er niets van zien, want toen waren de Blogger blogs een groot kruisjesparadijs, maar zo te zien heb je weer een heel mooi doosje in elkaar weten te zetten.

Toodles,
Jolanda

liszha zei

Ik kan maar één ding zeggen: SCHITTEREND!

loes de groot zei

hij is ontzettend mooi gemaakt!

Wendy zei

Ohhhhhhhh Dora wat heb je de afgelopen tijd weer prachtige creaties gemaakt. Stuk voor stuk zo prachtig mooi. Ik geniet er gewoon van.

Groetjes Wendy

Anneke Wijers zei

Heel erg leuk, schattige vogeltjes en die MS randponsrand vind ik ook erg goed gevonden!!! En idd... je kunt zo nog eens variëren.

Ilonka zei

wauw Dora dit is een prachtig pronk stukje schitterend. Zo goed als je dit allemaal kan. Mijn complimenten.

groetjes Ilonka

Martha zei

Dit ziet er weer fantastisch uit Dora!!!

Ellen zei

Wow, wat zie ik weer prachtige dingen op je blog! Geweldige decoratie!

Groetjes Ellen

Alexandra zei

Het ziet er allemaal ook zo ingewikkeld uit, maar wederom prachtig.