donderdag 30 april 2009

Koninginnedag



Mijn koninginnedag is heerlijk saai.
Ik ben gister de markt al overgegaan, om de drukte te ontlopen, dat dacht ik, wat was het druk. Vandaag helemaal niets, misschien straks nog iets leuks gaan maken.
Ik ben op de markt wel geslaagd, ik heb een boek uit 1944 met oude Engelse literatuur, precies hetgeen ik zocht. En houten kinderboekjes, leuk om te schuren, schilderen en dan te scrappen.
De foto's die ik hierbij plaats heb ik afgelopen week gemaakt van mijn neefje, ik ben dol op mijn neefjes, twee boeven! En zeker een paar keer per jaar moeten ze voor de camera, leuk om te zien hoe de verschillen zijn, en ook hoe snel dat ook gaat bij kinderen.
Nou ik ga eens kijken of er nog iets creatiefs kan voortkomen uit mijn actieve dag tot dusver! In huis is alles aan kant, ik heb dus ook het weekend vrij.....om te doen wat ik wil, wat een heerlijk vooruitzicht!

Geen opmerkingen: