zaterdag 6 februari 2010

Gedaan wat ik wilde


Een label/tag kaart gemaakt, en het is helemaal niet moeilijk om te doen.
Het leuke hieraan vind ik dat je van elke tag een klein schilderijtje kan maken.
De tekst is verdeeld over de tags, A little something because you're sweet.
En ja hij kan nog opgevouwen worden ook, om het af te maken zal er dan ook een lintje om zitten. Ik heb veel met inkt gewerkt hier, en over het algemeen allemaal plaatjes van internet en stempels. Ik ga deze zeker vaker maken.
Voor vandaag staat er weer iets op het programma, ik heb het al geborduurd en ga het zo bewerken, een slingerkaart. En ik heb nog zoveel meer ideeën, ik ga eens kijken wat ik allemaal kan gaan doen dit weekend.
Dus zo eerst aan de scrap en dan vanmiddag zwemmen, meestal als ik thuis kom ga ik niet meer scrappen ik ben dan zo rozig, en ook koud. Wel borduren en dan kan ik dat morgen weer afmaken.
Een fijn weekend iedereen!

24 opmerkingen:

Lenet zei

ooooo hij is suuuuper!!!

ScrapEnjoy zei

Dora.....het zijn weer schiderijtjes geworden....wat mooi weer....maar ik zeg verder niets meer, ik verval in herhaling.....hi hi, je weet hoe ik het bedoel he...

lieve groet Lilian

~amy~ zei

gorgeous dora...love all the details!

M@ureen zei

Ik had het al op Dolls forum gezegd maar ik vind dit werkelijk een fantastische "tagkaart"!!!

Geniet van je weekend :-)

Greetz, Maureen.

Laurel zei

Oh I love these tags, the details you include are always so amazing!

Monique zei

Wat een mooie tags!!!

Sandra1968 zei

Ze zijn schitterend!

Julie Tucker-Wolek zei

ohhhhhhhhhhh wow wow wow wow gorgeous! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Unknown zei

Hoi Dora ze zijn helemaal te gek geworden....lieve kleurtjes ook.
gr,Lean.

Anneke Wijers zei

Oh, wat prachtig!
En leuk dat het eigenlijk een vouwkaart is.

Cora Hoekstra zei

Dora , heerlijk deze creativiteits flow, ik geniet mee.

Ellen zei

Oh, en deze is helemaal geweldig! Wat ziet dat er mooi uit zeg!

Groetjes Ellen

m@deliefjuh zei

oh echt: deze is helemaal het einde!!

Unknown zei

Het is inderdaad net een klein schilderijtje :D Heel mooi!

liszha zei

Mooooooooooooooooooooooooiiiiiiiii!Misschien ga ik het je nog wel eens nadoen, ik vind het zo leuk!

Martha zei

Dit is helemaal super Dora!!

Alexandra zei

Deze labelkaart is echt super mooi.

Manon zei

deze is echt geweldig. Heb jij daar iets van een voorbeeld van of gewoon uit je hoofd gedaan?

groetjes Manon

Riet zei

Prachtiggggggggggggggggggg Dora,leuke combinaties, ben er weg van.

Liefs Riet.x

Marian zei

wowww...dit is práchtig,Dora!Helemaal mijn stijl ook..én wat je veel leuke reacties gekregen,he?

groetjes,Marian

Nicky zei

echt een supervetgaaf kaartje geworden zo!

Wendy zei

wauwwwww prachtig

groetjes wendy

Maria zei

Ik kwam je al een paar keer op SIStv tegen en nu kwam ik bij je blog terecht.
Ik vind tagboekje helemaal geweldig, heerlijk shabby.
Groetjes, Maria

anja curvers zei

Wow wat ontzettend super Dora ik val in de ene en andere verbazing wat een prachtig werk heb je allemaal gemaakt, geweldig hoor.