dinsdag 10 augustus 2010

Vandaag een volle maar leuke dag




Eerst zo even naar de stad, ik halen bij mijn vriendin Ilonka wat spullen op.
Dan even naar een winkel, en mooi is die, met allemaal schilder en tekenspullen, ik moet een penseel hebben, en wil even kijken of ze nog mooie kleuren aquarel potloden hebben, maar dan moet ik heel snel naar buiten, eigenbelang.
Nog een paar kleine dingen in de stad doen en dan snel naar huis.
Dan ga ik eens verder met de XBOX, ik heb de oude versie en de 360, ik heb ze naar beneden gesleept want in mijn slaapkamer, slaap ik, en echt daar zitten...nee. En ik houd van rare spellen, een kinderspel Viva Pinata, dan moet ik een tuin opbouwen, eerst gras planten, dan bomen/struiken en bloemen, er komen dan Pinata's in mijn tuin, beesten, die als het goed is in de tuin bewoner worden en ik moet zorgen dat ze een huis hebben.
Het is zo mooi gemaakt en zo lief, ok dat is mijn andere kant, die nog niet veel mensen kennen. Maar dan is er ook nog Death or Alive, en Mortal Kombat, één tegen één gevechten, met allemaal trucs, heerlijk, geen idee wat je doet met de bediening gewoon op die knoppen rammen en maar hopen dat het goed gaat, en mooie trucs die je dan doet, altijd jammer dat ik nooit weet welke knoppen ik ingetoetst heb.
Ik kom de dag wel door.
Gister nog deze kaart afgemaakt, de rode rozen zijn gekochte de bruine zelfgemaakt en ze zijn op de foto een stuk donkerder dan ze in werkelijkheid zijn.
Fijne dinsdag iedereen!

23 opmerkingen:

Ilonka zei

Wat een schitterend kaartje heel erg mooi!!

Groetjes Ilonka

xxx Myra xxx zei

veel plezier vandaag...en wat een prachtige kaart weer..

groetjes

scrapdictive zei

Hahahahaha... Die andere kant ken ik inmiddels van je. In zoverre, je hebt het mij verteld tijdens de workshop bij mij thuis. Toen lag ik ook al helemaal in een deuk, omdat die kant echt zo anders is dan men jou inschat (althans, dat denk ik).

Je kaartje is weer helemaal super. Zo ook de werkelijk prachtige bloemen.

Veel plezier vandaag, Dora!

Toodles,
Jo xoxo

=SANT= zei

helemaal leuk die donker rode bloem!
lijkt wel van vilt als je hem zo ziet.

erg leuk kaartje geworden zeg.

fijne dag!

gr

martina's kaartjes zei

Wat een prachtige, elegante, romantische kaart. Mooi werk.
Groetjes,
Martina
x

Boukje zei

Mooi kaartje en geen straf vandaag om naar die mooie winkel! :)
Fijne dag vandaag!
Groetjes Boukje.

Anita zei

Wat een mooi kaartje weer en die eigengemaakte bloemen.....mooi!!!
Hoe doe je dat toch?

Gr. Anita

Lenet zei

Haa leuk gamen..ik zelf doe het niet zo maar Marc wel ook mortalcombat alleen dan op de playstation 3. Voor z'n verjaardag wil hij een xbox hebben.kan hij op z'n kamer gamen. Dan hebben we overal een game geval staan want op zolder bij Amber staat de wii
( dan zien de voorbijgangers me niet springen en doen met de wii fit snap je hahaha )
maar je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt. Veel plezier vandaag!

Anneke Wijers zei

Mooi zoals die rode bloemen afsteken bij de rest.
Prachtig kaartje weer!
Haha, ik moet lachen om je verhaal over die spelletjes.
Veel plezier ermee hoor!
Ennuh... ik wou dat ik ook even in die winkel kon kijken.
Ik ben mijn hele leven al verslaafd aan kleurdozen en verfspullen. Als klein kind stond ik al met mijn neus tegen de etalageruit. Maar die mooie grote Caran d'ache doos heb ik nog steeds niet, snif snif.

Céline zei

Mooi kaartje geworden! Ik ben ook een spelletjesgek hoor! Ik ben nu Harry Potter Lego aan het spelen, hihihi! Ik vind hem zo leuk!
Fijne dag vandaag!
Groetjes xx

Unknown zei

je kaartje is werkelijk prachtig! en bij ilonka op bezoek is gewoon supergezellig :Dx

Anja zei

Een hele mooie kaart.
En ik wil je hele fijne spelspeeldag wensen,hihi.
Gr Anja;o)

Julie Tucker-Wolek zei

Sooooooooooo GORGEOUS!! I loveeeeeeeeeeeeeeeeeeee those flowers and the shape of this card! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Laurel zei

Very sweet!

natacha zei

schitterend kaartje is dit
grtz natacha

marja zei

ik vind het een schitterende kaart! hoe maak jij die vorm van de kaart, snij je dat met de hand adhv een mal of zo?

Angela zei

wat een lieverdje is het geworden meid!!!

Kitty zei

Prachtig weer Dora, mooi die pareltjes in de bloemen en die dauwdruppeltjes. Leuk die easelkaarten, moe'k ook weer eens doen... :)

Anoniem zei

Hoi Dora
Ik geniet altijd van zijn komst naar uw blog, uw kaart is mooi, als deze papieren en het ontwerp zeer veel, is de kleine gekleurde Tilda geweldig.
Tot de volgende keer bye Karla

liszha zei

Prachtig zeg, die bruine roos, mooi!
Die kralen zijn makkelijk hoor maar ik leer het je graag.
Liefs\!

yyam zei

A gorgeous card Dora! I love the sparkly bits with the flowers! :)

Sandra1968 zei

Heel erg mooi!

Alexandra zei

Prachtige kaart.
En die andere kant van je....leuk hoor. Wij hebben de WII en met het spelletje RayMan kan ik me ook heerlijk uitleven. Veel speelplezier.