zaterdag 23 mei 2009

De boekjes




Ik had de boekjes zo klaar, maar het was nog even denken waar en hoe te plaatsen, ze moeten ook niet in de weg zitten, en moeten wel gelezen kunnen worden. Nou dat heb ik opgelost door het boekje dicht te maken met koord, en daar een veiligheidsspeldje door. Zo zitten de boekjes gewoon op de canvas, en niet bungelend aan het touw.
Ben zelf wel erg blij met het resultaat en morgen is de bedoeling dat ik het ga geven. Morgen is mijn neefje jarig, dus we gaan die kant op. En ik kan ze niet in de kasten hier laten liggen nog 3 weken want dan is mijn zus jarig, dus morgen maar.
Nou ik moet even commercieel aan de slag, en dan snel verder scrappen...............wil niet stoppen, niet slapen alleen maar lekker scrappen, zo blij dat ik de scrapmood weer heb.
Tot snel weer!

2 opmerkingen:

Martha zei

Wat zullen ze opkijken morgen! Het ziet er echt prachtig uit !!
Groetjes en veel plezier morgen :)
Martha

Alexandra zei

Ik ben ook blij dat je scrapmood weer terug is. Je maakt prachtige projecten en inspireert ons zo ook weer. De miniboekjes zijn leuk geworden zo.