zaterdag 9 mei 2009

A Friend......


Zoals ik al eerde meldde ik heb een freubelweekend! Erg lekker, en ook met resultaat. Het wil namelijk nog wel eens voorkomen dat ik me zoiets voorneem, maar dat er niks ontstaat....alleen bij mij een hoop ergenis!

Ik heb als voorbeeld een sketch gebruikt, alleen komt de kaart weer niet zo overeen dat ik hem zou kunnen plaatsen. Wel ben ik er zelf erg happy mee! Het papier waar de tekst op staat, komt uit een oud Engels literatuur boek, mijn vader tja........dat moet je niet doen, maar ja ik heb het boek dan ook voor maar €0.50 gekocht op de Koninginnenmarkt.

Ik ga me zo klaarmaken voor een rondje plaatjes zoeken op het net en dan deze uitprinten, want ik heb de smaak helemaal te pakken. Morgen wederom een creadag!
Ik heb zojuist de nieuwe sketch van Card Patterns gezien en ook deze vind ik weer een uitdaging. En het leuke is dat de Guest Designer een man is, zo vaak komt dat niet voor in de scrap wereld. Maar het werk van Peter van Tilburg is erg leuk en met een goed oog voor detail!
Nou ik ga snuffelen op internet en wie weet tot morgen!
Veel liefs Dora

1 opmerking:

Martha zei

Geweldige kaart, prachtige stijl!
Groetjes,
Martha