vrijdag 1 mei 2009

Kazan's sketch 25


Ik vond de nieuwe sketch van Kazan op 2sketches4you weer zo leuk, dat ik me daar gister mee bezig heb gehouden. Ondertussen het nieuws uit Apeldoorn volgen.
Wederom heb ik een kleine foto gebruikt. Vind het erg leuk om op het internet te speuren naar mooie afbeeldingen, maar er zijn er zoveel, dat je wel keuzes moet maken.
Ik vond dit een leuke foto omdat het een sketch met sterren is.
Vandaag staat er ook nog een freubelmiddag op de planning. Eerst boodschappen doen.
Ik heb gister bij de groothandel een paar mooie taartonderleggers kunnen vinden en wil daar snel een mooie kaart mee maken, misschien dat ik ook nog wel de bonus sketch van deze week ga maken.
Morgen ga ik naar de hobbybeurs in Alkmaar er is niet heel veel voor de scrappers denk ik, als ik het programma zie, maar wie weet vinden we nog wel een paar mooie spulletjes!

Veel liefs!

4 opmerkingen:

Unknown zei

wow this is stunning! Love the photograph in the middle. Welcome to 2S4Y & Thanks for joining us - we look forward to seeing a lot more of your work
:) Kazan

cnelson zei

perfectly sweet! love, love, love this!

Unknown zei

Dankjewel voor je reactie op m'n blog!
Jouw kaartje is echt heel mooi zeg! Wat een liefje en die foto...echt super! Leuk ook om een foto op een kaartje te verwerken.

Martha zei

Prachtig, lief en schattig kaartje zeg! Je maakt heel mooie dingen!!
Prettig weekend.
Groetjes,
Martha