zondag 17 mei 2009

Kleine lay outs voor in de map





Zo ...wat een heerlijk weekend.....en het is nog niet voorbij.
Ik ben bezig geweest met de kleine pagina's voor in de eerder geplaatste map. En ja zo heel snel werken ging ook weer niet, aangezien ik de beide kanten van de pagina's wilde bewerken en die dan wel eerst moeten drogen! En buiten dat, zat er op 1 foto een verzameling inktspetters...erg fijn.
Maar ok, het is af nu, staat klaar om aankomend weekend te overhandigen aan de mensen voor wie het is.
Ik moet zeggen dat ik het steeds leuker begin te vinden om echt projecten te maken, zelfs kaarten begin ik zo te zien.
Maar nu ga ik echt het eten maken, en dan ga ik nog even verder, want het weekend is zoals ik zei nog niet voorbij!
Veel liefs Dora

1 opmerking:

Martha zei

Wow, wat zullen die mensen er blij mee zijn!!!! Geweldig hoor, ziet er prachtig uit!
Groetjes,
Martha