dinsdag 12 mei 2009

Voor mijn zus, with love.




Deze creatie is niet zomaar ontstaan, ik keek door de oude scrapspullen, en vind een soort houder met daarin een tag. Ik kreeg een idee, dee overteken op wit cardstock en helemaal zelf in elkaar zetten en bewerken, de hele buitenkant bekleden als een soort kunstwerkje en dan daarin een tag, met een wens, en met nog een mogelijkheid, het toevoegen van een cadeaukaartje van een winkel, een bon gaat niet passen daar is de hoes te klein voor.


En afgelopen week plaatste Ingrid Danvers een challenge op haar blog. Een Giftcard holder maken. Ik heb dat nog nooit gedaan, maar voor alles is een eerste keer. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met het resultaat en heb enorm veel plezier gehad met het maken ervan. Ik sta eigenlijk op het punt om er nog eentje te maken, alleen ik heb geen gegadigden .......maar eentje extra kan vast geen kwaad. De flap van de holder wordt bij elkaar gehouden door een drukknoopje binnenin, want ik vond het zonde om er weer een lintje door te rijgen.
Ik ga kijken of er nog een mooie holder gemaakt kan worden, heb de smaak te pakken.
Groetjes Dora

4 opmerkingen:

Martha zei

In één woord: prachtig!!!!
groetjes,
Martha

Frida zei

Jeetje Dora, wat heb jij een prachtige stijl ontwikkeld !!!
Dit is ook supermooi !!
Complimenten hoor !!

Ingrid zei

Je hebt er echt iets prachtigs van gemaakt, Dora. Ik kan me voorstellen dat je zus daar heel blij mee was. Het ziet er mooi uit. Bedankt voor het meedoen!

Anoniem zei

Oh My
`Stunningly beautiful` Dora TFS
Have a great weeend;)♥