woensdag 28 oktober 2009

Soms wil het gewoon even niet



Ik vond de bonus van Dutch Card Lovers wel erg leuk en begon enthousiast, maar het ging allemaal mis, alles ging scheef, dus ander papier gepakt, en dit is het resultaat. Ik was er vrij snel mee klaar maar had effe helemaal geen zin meer om nog iets anders te maken. Maar vandaag zeker wel, wil nog van alles doen, maar moet eerst in huis aan de slag en daarna pas scrappen, dat heb ik mijzelf opgelegd voor vandaag. Maar dan doe ik ook niets anders meer dan scrappen;)
Ik heb een award ontvangen van Laurel dank je wel Laurel!

En ik vind deze wel heel erg leuk, je moet namelijk de vragen die hieronder staan beantwoorden. Maar dan wel in één woord....ik moet je zeggen dat dat niet heel makkelijk is en ik me er niet helemaal aan heb kunnen houden, daarna moet ik de award doorgeven aan 5 andere mensen, eerst de antwoorden.

1. Where is your cell phone? livingroom
2. Your hair? short
3. Your mother? Ans
4. Your father? Andre
5. Your favorite food? better can say what I don't like:)
6. Your dream last night? about the book I read now
7. Your favorite drink? tea
8. Your dream/goal? be happy and healthy
9. What room are you in? kitchen
10. Your hobby? scrapbooking
11. Your fear? little birds
12. Where do you want to be in 6 years? at home
13. Where were you last night? creating
14. Something that you aren't? arrogant
15. Muffins? chocolate
16. Wish list item? none
17. Where did you grow up? Alkmaar
18. Last thing you did? read
19. What are you wearing? my home outfit;)
20. Your TV? under the dust
21. Your Pets? none
22. Friends? count on one hand
23. Your life? busy
24. Your mood? happy
25. Missing Someone? my mother
26. vehicle? bike
27. Something your not wearing? sunglasses
28. Your favorite store? Scrapbook
29. Your favorite color? none
30. When was the last time you laughed? yesterday
31. Last time you cried? Thuesday evening
32. Your best friend? father
33. One place that I go to over and over? my bedroom;)
34. Facebook? no way
35. Favorite place to eat? home

Ok dat was het wel, soms kom je er met één woord niet uit.
Nu de vijf namen.
Loes en Ilse, vind hun antwoorden zo leuk hierop:):) gelden als één persoon, mag toch wel?
Ellen
Sandra
Lisette
Lenet
En ik maak er lekker 6 van want ik vind de antwoorden van haar altijd zo leuk en recht door zee Jolanda

Dus meiden, ik ben benieuwd!!
Ik ga vandaag hard aan de slag in huis en dan hoop ik vanmiddag vrij te hebben....

15 opmerkingen:

Cora Hoekstra zei

wat een lief kaartje,leuk om al je antwoorden te lezen.

dithny zei

Wat een lief kaartje, en een super schattig stempeltje.

Lenet zei

hahaha geweldig... waar is je tv hahahaha okee heb ik meteen een antwoord voor de last laugh.
Zie verschillende antwoorden die ik het zelfde heb,of zal ,ga geven.
hoe dan ook
Bedankt Dora!! Dit is een leuke
ik ga hem meteen op mijn blog zetten anders vergeet ik het weer. Ik vind je kaartje heel leuk geworden.

natacha zei

mooi lief kaartje is dat zeg
leuke antwoorden heb je gegeven

Laurel zei

Such a pretty card Dora, love the colors! Liked reading your answers too!

Frida zei

Geweldig leuk kaartje Dora !!

Ingrid zei

Wat een lief kaartje. En leuk om je antwoorden te lezen.

xoxo

liszha zei

Echt een poeppie! zo lief!

liszha zei

Echt een poeppie! zo lief!

scrapdictive zei

Hahahaha
Recht door zee?! Moi?!
Dank je voor je award. Eerst even je blog doorfietsen (gisteren niet meer aan toe gekomen) en dan zal ik eens met de award gaan spelen.

Je kaartje vind ik echt heel erg leuk en lief geworden.

Patricia zei

Hoi Dora,

Nah ik vind je kaart Super!! Hele leuke kleurtjes en een supergave stempel!! Niet zo negatief over jezelf zijn hoor, want jij maakt altijd hele gave dingen!!

Ennuh gefeliciteerd met je blogaward :D

Bedankt voor het meedoen!!

Liefs,
Patricia

yyam zei

What an adorable card Dora! Interesting answers!

Alexandra zei

Wat een ontzettend lief kaartje, echt snoezig.
Wat een leuke Award, de antwoorden waren weer leuk om te lezen.

Rosalien Zwackhalen zei

Je kaartje is leuk geworden hoor, ondanks alle tegenslagen. soms heb je van die dagen dat alles tegen zit, ik herken dat wel.;)

Groetjes Rosalien

Unknown zei

Wat een lieve kaart!