woensdag 12 mei 2010

twee kleine kaartjes


De ene in donkere kleuren, zeker voor mijn doen, maar ik ben er wel blij mee.
De ander is weer frisser, en met roze erin, tja hoe kan het ook anders..

Ik ben bezig met verschillende projecten maar die kan ik nog niet laten zien, maar het zijn onder andere twee doosjes. Ook ligt er nog steeds een mini boekje te wachten op mij, maar ja eerst moet ik even voor Dolls aan de slag.
En ik wil jullie nog iets laten zien, weten jullie allemaal nog dat ik vorige week schreef over Greet, die ik een pakketje heb gestuurd, ik heb iets terug gekregen, samen met een hele mooie brief. Greet kan weer iets wat ik helemaal niet kan en dat is schilderen, deze kaart heeft zij zelf geschilderd, ik vind het enorm knap. En er zaten ook een paar spulletjes bij. Lieve Greet heel erg bedankt! Je kaart staat te pronken op het dressoir.

Vandaag sluit ik mij binnen op....het is hier donker, koud en het regent, een dag om in huis te rommelen dus. Ik ga zo eerst de musical Evita kijken, heb een Evita manie op dit moment. Dat gaat gepaard met gezang van mijn kant en de buren die het minder vinden, maar ja meneer gooide gister voor een paar uur weer de boor erin, ik vraag me elke keer af wanneer de dag is dat ik die boor hier naar binnen zie komen. Te geloven aan het geluid altijd denk ik dat zijn huis overeenkomsten vertoont met dat van een gatenkaas:)
En aan de scrap, tussendoor borduren en verder met mijn projecten en kaarten. Verder moet ik nog wat spullen toevoegen aan de winkel, en ik kan jullie melden...het loopt goed heel goed!
Ik wens iedereen ondanks het slechte weer een stralende dag.

11 opmerkingen:

Floortje zei

Wat een schatjes weer jouw kaartjes! Krijg ook zo'n zin om te scrappen, hopelijk snel weer....
Je hebt een prachtige geschilderde kaart ontvangen! Leuk he, weer iets heel anders. Enne...ik droom ook van haken, hihi, zo ontstaan weer nieuwe ideen. En figuren haken is niet moeilijk als je maar veel oefent, zoals met alle hobbies eigenlijk (ik 'durf' nog steeds niet aan vintage te beginnen, maf he...)
X Floortje

natacha zei

ze zijn weer heel leuk geworden
die hartenonderleggertjes zijn ook heel mooi benieuwd wat je ermee gaat maken
grtz natacha

Riet zei

Schitterend je kaartjes Dora.
Wat een mooi kaartje heb je gehad zeg.

Liefs Riet.xx

Caroline zei

Wat een prachtige kaarten !
Ha, ha ..... jouw buren waren zeker eerst mijn buren, snapte nooit wat er toch steeds te boren valt op de meest rare tijden ... In dit huis waar ik al 2 jaar woon heb ik buren die nog nooit geboord hebben :-)
En Evita ..... heerlijk, dan moet je meezingen, Don't cry for me Argentina, heerlijk !!!
Groeten Caroline (die hoopt dat mijn boorloos bestaan zo blijft, nou ik dat zo opgeschreven heb ben ik toch bang voor een borende buur.)

Renate zei

Wauw wat kan die mevrouw mooi schilderen. Mijn moeder kon dat vroeger ook zo mooi. Het roept gewoon herrineringen op.

Groetjes,
Renate

Daniëlle zei

hoi hoi

ik vind je blog helemaal te gek en daarom heb ik ook een verrassing op mijn blog staan.

Kom je even kijken?

http://danielleshobbypaleis.blogspot.com/

groetjes Daniëlle

Kitty zei

Schattige kaartjes heb je weer gemaakt. Wat lief dat geschilderde kaartje!

Julie Tucker-Wolek zei

Soooooooooooooooo gorgeous Dora!! loveeeeeeeeeeeee that feather on the 2nd one! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):);):):):)

yyam zei

These are so gorgeous Dora! Lovely details and textures...and pink! ;)

Alexandra zei

Geweldige kaarten.
En volgens mij is jouw Greet, mijn oude buurvrouw van vroeger, haha. Wat een klein wereldje toch.

scrapdictive zei

Jouw kaartje voor Greet was echt heel erg mooi, maar hetgeen Greet voor jou heeft gemaakt is ook werkelijk prachtig. Heel lief ook van d'r.