dinsdag 11 mei 2010

Een lief klein rond doosje


Ik vind het lief, hij is ongeveer 7 cm hoog, en de doorsnede is ongeveer 9 cm.
En dit papier vind ik enorm leuk, maar in het blok zit te weinig voor een groot project. Maar voor doosjes als deze kan het prima, er zullen er zeker nog meer komen.


En ik twee awards mogen ontvangen, de eerste van Floortje Dank je wel voor de zonnestralen, die kunnen we inderdaad wel gebruiken hier...het is nog steeds niet echt weer waarvan je denkt, ik installeer mij in de tuin en kom er de eerste 4 uur niet meer uit.
En gister kreeg ik een award van Ria ook jij bedankt. Vooral de tekst bij je berichtje:)


Maar dan nu de vraag aan wie geef ik ze door, en zoals jullie weten heb ik altijd het gevoel dat ik mensen te kort doe als ik deze aan een paar geef, en dan de rest het nakijken heeft. Maar ik wil graag één persoon vandaag in het zonnetje zetten, als jullie mij dat toelaten. Een erg lieve dame, die zo enorm veel meemaakt, die ondanks dat en de pijnen die ze moet hebben, een lach tovert op mijn gezicht, ze laat zich er niet onder krijgen en doet wat ze kan, en als ze iets doet, dan doet ze dat met plezier en heel veel liefde. Riet deze awards zijn voor jou, omdat ik je een heel bijzondere vrouw vind, en ik denk dat er heel veel mensen zijn op deze aardbol die zijn of haar petje voor je af mogen nemen, en ook dat er van jou veel te leren valt.
Liefs Dora

16 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

wat heb je die leuk gemaakt!

Jolara zei

prachtig ! Gefeliciteerd met de verdiende awards ! GR Joyce

Sandra1968 zei

Een schitterend doosje. Het rood en blauw springt er erg mooi uit.
En gefeliciteerd met je awards en zeer terecht dat je 'm aan Riet doorgeeft :-)
Groetjes, Sandra

yyam zei

Oh, this is so sweet! I really love the colors! :)

Congrats on your awards!

Manon zei

heel mooi doosje zeg!
Groetjes Manon

Bizzy @ home zei

Wat een mooi doosje weer. Hoe gaat het met de verkoop trouwens?
Groetjes Renny

Laurel zei

Oh Dora, I really love the way the colors pop on this! beautiful.

liszha zei

Lief dat je Riet even noemt, ze heeft het al vaak zo moeilijk.Het doosjes is SUPER!

Riet zei

Ohhhh Dora,nu zit ik hier echt te huilen,wat een ontroerd bericht lees ik bij je.
Ik ben diep onder de indruk van zoveel lieve woorden.
Weet echt niet wat ik even moet zeggen.
Dank je wel lieverd voor de awards,
pfffffff.

Je doosje is prachtig.

liefs knuf Riet.xx

Simone zei

Wat een leuk doosje, een keer heel andere kleuren met rood en blauw, gaat je goed af!!!

Céline zei

Wat een schattig doosje! Ik vind de kleuren echt prachtig!
xx

natacha zei

oooh heel mooi doosje zeg mooie kleurtjes ook
grtz natacha

Julie Tucker-Wolek zei

This is GORGEOUS!!! I loveeeeeeeeeeee the colors!! And CONGRATS on the awards! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

~amy~ zei

LOVE this...one of my favorite color combos!!

Ilonka zei

hoi Dora wat een scheetje is het zeg!! Erg vrolijke kleurtjes. En gefelciteerd met je awards.

groetjes Ilonka

Alexandra zei

Wat een leuk doosje, de kleuren zijn top, al is dat wel even wennen als ze door jouw gebruikt worden, ben toch meer vintage van je gewend, maar ik vind het prachtig.