maandag 31 mei 2010

Een bijzondere foto


Om te beginnen, Andrea is weer thuis, ik had zo'n ballon gekocht met Welkom thuis erop, en we konden op het bord alles volgen, geland, bij de gate....maar wat duurde het toch lang voor ze eindelijk door die deur kwam. En toen ze ons zag en ik haar een knuffel gaf, begon ze te huilen, ik schrikken, maar niks ernstigs ze heeft het enorm leuk gehad. Het waren gewoon emoties. En ja muts als ik ben, ik moest ook huilen. Ik ben zo blij dat ze er weer is. Ze was gister wel heel moe, ze heeft ongeveer een dag doorgehaald, zonder slaap. Dus die laten we lekker liggen nu, ze is nog een week vrij.
Gister voordat wij haar ophaalden nog verder gegaan met deze lo. Ik vind het zo'n bijzondere foto, mijn vader en moeder die de ringen passen voor het huwelijk. Ik ben allen vergeten de journaling te fotograferen. Maar daar staat niet heel veel in, alleen de plaats, wanneer dit was en hoe enorm bijzonder ik dit moment vind, vandaar ook de titel. Bij deze lo heb ik vooral gebruik gemaakt van het papier, erg veel erbij was niet meer nodig.
Vandaag verder met de koffer van Andrea, ze heeft allemaal leuke dingen meegenomen, morgen meer hierover. En ik hoop nog even naar de groothandel te gaan. En ik heb alweer een paar nieuwe foto's klaar liggen, ik kan iedereen aanraden eens op A4 te scrappen.
Liefs Dora

22 opmerkingen:

Laurel zei

Oh my this is absolutely stunning!

yyam zei

Gorgeous work Dora! I love seeing these vintage photos of your parents!

Sandra1968 zei

Een hele mooie LO!
Dit papier past hier erg goed bij.
Groetjes, Sandra

Angèle zei

Wow Dora...deze A4 lo is zo mooi!!!
Veel plezier met je bezigheden vandaag!

Anja zei

Dit is zeker een mooie lo.En nog een hele fijne dag.GR Anja;o)

natacha zei

oooh heel mooi gedaan zeg
warme kleuren heb je gebruikt deze passen dan ook heel goed bij de foto
fijne dag nog
grtz natacha

Unknown zei

oooh is ze al thuis!! Wat is dat snel gegaan zeg....en super toch zo'n welkomthuis!
Je layout is geweldig...ik vind je kaartjes altijd mooi, maar vind je lootjes ook geweldig. Foto en papier match perfect.

Anoniem zei

prachtig mooi papier he!!!

groetjes Carla

Silvia zei

Wat een mooie LO.

gr. Silvia

Jacintha zei

Wauw, echt heel mooi. Altijd leuk om te zien hoe oude foto's weer herleven.

Sandra zei

Wat een bijzonder mooie layout! En de foto spreekt boekdelen. De liefde straalt er echt van af! En dat papier is hier geknipt voor. Fijn dat Andrea het leuk heeft gehad en weer lekker thuis is! Fijne dag!

Groetjes,
Sandra

MadeByMaly zei

Heel erg mooi Dora!

Anita zei

Wat een mooie layout weer en heel bijzonder dat je daar een foto van hebt.
Goede bewaren

Gr. Anita

liszha zei

Wat een prachtige LO. Het papier past ook zo goed bij de sfeer van de foto. Heel mooi!

Ilonka zei

Wat een prachtige layout. ECHT SCHITTEREND!! En wat een geweldig mooi papier.

groetjes Ilonka

Martha zei

Dit is schitterend!!

Simone zei

Dit is echt heel erg leuk geworden!!! Mooie papierkeuze!

Tamara zei

wat een super gave lo en zeker een mooie foto van een super mooi moment :) xx

Alexandra zei

Fijn dat Andrea weer thuis is.
De layout is prachtig. Wat leuk ook dat je net van dit moment een foto heb, heel bijzonder.

Riet zei

Schitterend gemaakt Dora,zo lief die foto van je ouders,prachtig papier.
Fijn dat Andrea weer gezond thuis gekomen is.

Liefs Riet.xx

Ellen zei

Alweer zo'n prachtige layout!
Mooi dat je zoveel foto's hebt van je ouders van vroeger. Dia moeten wel heel bijzonder voor je zijn.....

Groetjes Ellen

Julie Tucker-Wolek zei

Sooooo glad she is HOME!! Love love love love love love that lo...that photo is soooooooooooo gorgeous! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)