zondag 23 mei 2010

Beautiful baby girl


Gister tijdens het opruimen kwam ik nog twee pakketten tegen, een jongens en een meisjes versie. En na het opruimen, het zonnen, het niet willen werken van de Silhouette, uit frustratie naar zolder gegaan, en daar deed de Sil het wel...uiteindelijk deze kaart gemaakt. Maar nu heb ik wel alles klaar liggen op aan de lo te beginnen. En de Sil..tja nu weet ik wat er niet goed is gegaan, maar ik ben niet zo computer technisch ik snap er de ballen van, als de aan en uitknop het doet ben ik tevree...
Voor vandaag staat er van alles op het programma, zonnen, ondanks de uitslag die ik krijg, komt door de medicatie, als het te erg wordt ben ik weg.
Dan aan de scrap, en vanavond neem ik mijn vader mee uit eten.
Dat heeft hij heel vaak gedaan samen met mij toen Andrea heel veel uitging, en ik wilde het al eens terug doen, nou vandaag dan.
We gaan naar de Fransman, fonduen, je kan van alles kiezen, het is er enorm gezellig en ow zo lekker. Dus ik heb een erg leuke dag voor de boeg.
Andrea belde gister nog, die stond met 5 lagen kleding die dag ervoor bij een gletsjer in een sneeuwstorm, ze heeft al heel wat beren gezien, zwarte nog geen Grizzly, die kan ze nu gaan zien, waar ze nu naar toe gaan. En volgende week de zeerobben, walvissen en ow ja orka's en ik ben echt niet jaloers.....pfff:)
Nou ik neem nog even mijn laatste bak koffie, dan eten en hup lekker even de zon in.
Fijne dag iedereen!

14 opmerkingen:

Alexandra zei

Leuke kaart.
Veel plezier met het uiteten vanavond.

natacha zei

hey dora heel erg bedankt voor je berichtje op mijn blog
doet wel deugt zo'n mooie complementen
dit kaartje ziet er heel mooi uit
is ook weer mooi afgewerkt
groetjes natacha

Martha zei

Goedemorgen Dora, wat een mooie kaart!! Een hele fijne en zonnige dag vandaag :)

marijke zei

leuke kaart hoor en ik ga je heel veel pleizer toewensen vandaag , en de uitslag van de zon door medicatie tja daar weet ik alles van de tube cooling gel ligt al klaar hier

Inge zei

Heel lief kaartje! En alvast eet smakelijk:)

Laurel zei

So pretty!

Anoniem zei

wow meisje wat heb je weer een prachtige kaartjes gemaakt ...ik ben helemaal niet van de kaarten maken maar steeds als ik de jouwe zie dan denk ik ......ik wil dat ook!! super weer meid!!
liefs raffa

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwww!! I love love love love that card Dora!! And WOWWWWWWWW she has seen all those bears!!! Tooooooooooooo cool! :):):):):):)):):):):):):):):):):)

Riet zei

Schitterende kaart Dora,prachtig papier en kleuren.
Heb je lekker gegeten met je vader meis.

Liefs knuf Riet.

Anita zei

En?....Heerlijk van het zonnetje genoten. Ikke wel hoor! Niks nie knutselen er komen nog slechte dagen aan.
Je kaartje is weer superleuk , al istie van restjes. Zie je echt niets van hoor.

Gr. Anita

Anneke Wijers zei

Ik wist niet dat je ook een Sil had...
sinds een tijdje doe ik er weer veel mee.
Veel plezier vandaag!
maarruh... wat een lief kaartje!!!

Anneke Wijers zei

Oh, dat komt een beetje als mosterd na de maaltijd, die je ongetwijfeld al op hebt, hihihi.
Ik zie net tot mijn grote schrik, dat het al kwart over 11 is!

yyam zei

What a sweet card! Perfect for a baby girl! :)

Sandra1968 zei

Een mooie kaart en erg leuk met die vlinders.