woensdag 5 mei 2010

It's your day


En dan keer twee, namelijk weer twee kleintjes gemaakt, en daarna ben ik doorgegaan met mijn boekje, en ik moet zeggen, echt snel ga ik niet. Maar ik heb mij voorgenomen om daar vandaag mee verder te geen.

En ik ben druk bezig met info inwinnen over der verkoop van de kaartjes en doosjes, ik moet dat allemaal even berekenen, de kosten van het materiaal enzo.
Nou vandaag dus aan de scrap, scrap en scrap en als ik daarmee klaar ben weer aan de scrap...lekker dagje toch? Maar gister hoorde ik hier ook zoiets van bij mooi weer, en dat is het, misschien dat we dan even met zijn drieën weggaan...we zien wel.
Ik krij regelmatig vragen over hoe en wat met de doosjes/bakjes of er patronen zijn. Neem nu de picknickmand, daar is geen beschrijving van, ik heb dat gezien bij Flolie op haar blog, en ben dat gewoon gaan maken. Als er vragen zijn linksboven staat een link naar mijn email, ik kan altijd proberen het uit te leggen. En als er wel patronen zijn dan kan je die altijd ontvangen. Maar over het algemeen is het zien, denk en dan doen. Maar schroom niet om mij te emailen en een vraag te stellen, dat is geen probleem, anders zet ik mijn email er ook niet bij natuurlijk.
En moet je eens klikken op de link HIER. Ik werd hierop gewezen door een paar vriendinnen op Dolls...wel leuk toch, maar nee ik ga niet mijn bericht beginnen met TOOTT of WHOOT...sorry:)
Ik ga nog even genieten van mijn bak koffie en dan eens verder prutsen aan mijn boekje.
Liefs Dora

15 opmerkingen:

marijke zei

meid meid wat ben jij druk bezig zeg en wat is alles weer schitterend

marja zei

mooie kaartjes weer door!
ik zat nog s te denken he over die verkoop. waarom ga je niet eens op een braderie staan met je spullen. moet je van houden hoor, maar dan kan je wel goed uittesten hoe mensen reageren op prijzen en zo en welke produkten favoriet zijn.
bovendien natuurlijk leuk om al die enthousiaste reactie te krijgen, want die komen zeker!!

Anja zei

Dit is weer helemaal top!!!
Fijne dag,gr Anja;o)

yyam zei

These are delightful Dora! I love all your pink creations! :)

Sandra zei

Leuk dat je werk ook op ScrapScene is geplaatst! Ik vind je kaartjes ook weer top. Heel erg mooi! Veel scrapplezier vandaag!

Groetjes,
Sandra

Alexandra zei

Wat een leuke kaartjes en het is denk echt een dag om te gaan scrappen vandaag.
Je word echt nog eens een beroemde scrapper Dora, echt leuk.

Ellen zei

Wat ben je toch bescheiden Dora....
Het is geweldig dat er zoveel van jou gepubliceerd wordt wereldwijd!
Ook deze kaartjes zijn weer kleine kunstwerkjes. Knap hoor hoe je dat toch steeds weer voor elkaar krijgt...

Groetjes Ellen

liszha zei

Het verbaast me niks dat jij steeds vaker wordt gepubliceerd. Je werk is zo ontzettend mooi!

natacha zei

ze zijn weer heel mooi geworden
is idd misschien wel een goed idee om met je spulletjes op een braderie te gaan staan zo zie je echt wel de reacties van de mensen zelf
grtz natacha

Martha zei

Het is inderdaad weer super de super mooi Dora!!!

Smita zei

Wow!!! Very very nice.... I wish you could rub off some of your amazing talent here too ;-)

Love,
Smita

Laurel zei

Stunning Dora!

Julie Tucker-Wolek zei

I loveeeeeeeeeeeeee these Dora!! I loveeeeeeeeeeeeeee all the PINK! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

~amy~ zei

gorgeous dora!!

scrapdictive zei

Hai hai,

Zojuist ben ik voor het eerst weer eens begonnen met het doorfietsen van je blog. Tja, en aangezien jij altijd van die super mooie dingen maakt wil ik hier niets van missen (ik ga alleen geen 30 berichtjes achterlaten, hoor).
Dit bericht kon ik natuurlijk niet zomaar aan mij voorbij laten gaan. Weer een en al compliment die je in the pocket hebt. Geweldig!!

Die mini kaartjes zijn echt heel erg leuk geworden!

Toodles,
Jo xoxo