donderdag 6 mei 2010

Wat heb ik veel kaarten



Ik ben nu alles aan het uitzoeken...en er staan hier in de woonkamer 2 dozen vol...je vergeet gewoon hoeveel je hebt.
Zo langzamerhand ben ik alles in de winkel aan het zetten. Gelukkig weer ik nu hoe het moet en dan gaat het vrij snel.
Gister ben ik nog even verder gegaan met mijn boekje, het vordert gestaag, maar ik ga er straks mee verder.
Toen ik even vast zat met het boekje hebt ik nog twee kaarten gemaakt, ik vind ze wel erg leuk geworden. Ik kan dan ook helemaal niets weggooien van dit papier...dat kan ik niet. Echt het gaat helemaal op tot het eind.
Ik ga eens even een bak yoghurt eten, en me dan aankleden...enne dan verder aan mijn boekje.
Fijne dag iedereen.

14 opmerkingen:

Lenet zei

Hihihi ja wat denk je dan? als je zoveel kaarten maakt? ik hoop dat je er snel een aantal verkoopt zodat je weer wat ruimte krijgt.
deze twee kaarten zijn ook weer toppertjes.

cve zei

очень красиво!

Sandra zei

Je winkeltje raakt al lekker vol! Het papier waarmee je je kaartjes hebt gemaakt is inderdaad prachtig. Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat je dat niet weg kan gooien! Succes met je boekje!

Groetjes,
Sandra

Manon zei

wat een super kaartjes. En van hoeveel cm zijn deze nu?
groetjes Manon

yyam zei

Oh! These are beautiful! Congrats on your store! :)

Julie Tucker-Wolek zei

GORGEOUS!!!! Loveeeeeeeeeeeeee the pears on that tag! :):):):):):):):):):):):):):):)

Laurel zei

OH yum, love the pears on the first one!

marja zei

erg mooie kaarten!!! maar in welke winkel zet je ze?

Ellen zei

Prachtige kaarten Dora! En wat een leuk winkeltje heb je zeg! Leuk om al je kaarten zo op een rijtje te zien!
Veel succes met de verkoop!

Groetjes Ellen

Floortje zei

Wat leuk dat je een winkeltje hebt Dora! Ik ga zo gelijk kijken, maar weet nu al zeker dat het vol met moois staat. Spannend hoor, veel succes ermee!
X Floortje
P.s. er staat iets op m'n blog voor je

Renate zei

Mooie kaarten heb je gemaakt, ik ben benieuwd hoe je winkeltje het gaat doen. Er staat zo veel leuks in dat moet goed gaan.

Groetjes,
Renate

Martha zei

Wat een prachtige kaarten zeg, weer helemaal super!
Groetjes, Martha

Alexandra zei

Wat een leuke kaarten,als ik klaar ben met je blog lezen ga ik eens in je winkel kijken, leuk hoor.

liszha zei

Heel stijlvol!