donderdag 13 mei 2010

Een heel klein kaartje


Ik zat er helemaal klaar voor gister...maar meer dan deze kleine creatie kwam er niet uit. Een oude kwaal, stijve nek en schouders en dan zo erg dat je pijn in je hoofd krijgt. Ik kon amper nog normaal uit mijn ogen kijken. We zijn vandaag vrij dus ik ga het allemaal inhalen. En dan moet ik wel zeggen dat ik met deze wel heel erg blij ben.
Vandaag dus een scrap dag...mmm heerlijk.

Ik heb nog een award ontvangen deze keer van Jacintha heel erg bedank ook voor de lieve woorden.
En aan mij te taak om deze weer door te geven, ik denk dat heel blog land deze al heeft, maar ik wil er toch graag weer gebruik van maken om iemand in het zonnetje te zetten. Ik ga deze doorgeven aan Martine En waarom... nou ze heeft een totaal andere manier van scrappen en ze zit ook in het DT van Dolls, omdat ze andere dingen maakt in een totaal andere stijl, wil ze zo af en toe weleens onzeker zijn...en ik kan het niet vaak genoeg zeggen, dat ze dat niet hoeft te zijn. Als ik op haar blog kom maken haar werkjes mij blij, het is altijd vrolijk, mooie frisse kleuren en vaak een aparte creatie, zoals tasjes. En dan die hele lieve afbeeldingen die ze gebruikt...ik vind het zo enorm leuk wat ze maakt, en daarom Martine is deze voor jou.
Ik denk dat niemand onzeker hoeft te zijn over wat ze maken. Tuurlijk iedereen is wel eens ontevreden over de creatie. Bij mij blijft zoveel belangrijker, iemand heeft er tijd in gestoken, en als je dat dan mag ontvangen is dat toch mooi? Niemand doet hetzelfde, en we kunnen allemaal gaan liften uit de bladen, maar dat zal dan een saai blogrondje worden elke ochtend. Als je maakt wat je leuk vindt, dan zie je dat er ook vanaf..en een zelfgemaakte creatie kan niet fout zijn.
Geniet van de vrije dag vandaag.
Liefs Dora

15 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

wat ben je toch een lieverd! dank je wel!

natje zei

Ik vind je kaartje echt weer prachtig!!
Hopelijk is de pijn ondertussen heel wat beter!
Geniet van je scrap dag:)

Groetjes

liszha zei

Toch vind ik het een schatje, dat kleine kaartje!

Kelly zei

Super mooi kaartje heb je gemaakt zeg! Wel heel erg balen van de pijn. Ik hoop dat deze vandaag dan ook weggetrokken is en dat je mag genieten van je scrap dagje!

Groetjes Kelly

Inge zei

Mooi klein kaartje! En hele mooie wijze woorden. Wat jij zegt dat hou ik mezelf ook altijd voor. Dat helpt! Succes met scrappen! En veel plezier met de Dexter DVD;)
Groetjes, Inge

Sandra1968 zei

Een hele mooie kaart! Leuk dat je het kant schuin over de kaart hebt gebruikt.
En gefeliciteerd met je award en wat verwoord je goed waarom je het (terecht) aan Martine geeft :-)
Verder hoop ik dat je oude kwaal weer weg is en dat je kunt genieten van een heerlijk dagje scrappen.
Groetjes, Sandra

Creagea zei

Een heel lief kaartje en wat mooie woorden ben het er helemaal mee eens.Hopelijk heb je vandaag een betere dag.
liefs Gea

Floortje zei

Lieve Dora, wat naar dat je je zo akelig voelde. Maar ik begrijp dat het nu weer over is, dus dat is super. Veel scrapplezier vandaag en ik vind het knap dat zo gister toch nog zo heel klein schattig kaartje hebt weten te maken!
X Floortje

Simone zei

Gefeliciteerd met je award!!! Je bent ook echt een sunshine meid met je blog, leuke kaart heb je gemaakt, ik vindt het altijd geweldig met dat kant wat je gebruikt, schuin had ik het nog niet gezien, erg leuk!

Laurel zei

So pretty Dora, love how you always add some lace to your projects.

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Dora.
Wat ben je toch een vreselijk lief mens,altyd zo voor anderen.
Er straalt zoveel liefde van jou blog,wat je schrijft.
Ik heb hele grote bewondering voor je.

Dikke knuffel Riet.xx

Julie Tucker-Wolek zei

Ohhhhhhhhhhhhh this is GORGEOUS Dora!! LOVEEEEEEEEEEEE that scroll...and CONGRATS on the AWARD! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Renate zei

Oh Dora wat een lief kaartje, de kleur vind ik erg mooi. Gelukkig ben je weer opgeknapt.

Groetjes,
Renate

Ilonka zei

Wat een schitterend kaartje heel erg mooi!

groetjes Ilonka

Alexandra zei

Wat een leuk kaartje en wat heb je het toch weer mooi omschreven bij de award.