maandag 17 mei 2010

oef dat is nog maar afwachten


Alles staat klaar voor Andrea, alleen haar toillet tas nog in de koffer...maar ja de aswolk hangt boven Nederland. Nu is op de site nog steeds niets aan veranderingen te zien betreffende haar vlucht. Ik hoop het zo voor haar, zal wel heel sneu zijn anders.
Nou ik ga duimen, en jullie horen morgen wel hoe het is afgelopen.
Wel kan ik nog even snel twee kaarten laten zien.
Een smalle lang en een hele kleine, het lijkt niet zo klein 6 hoog en 9 lang, maar als je dat voor je hebt liggen is het best wel ieniemieie.

Ik ga eens informatie inwinnen.
Fijne dag iedereen!

19 opmerkingen:

Ilonka zei

ik ga voor jullie mee duimen. En nu maar hopen dat het niet te lang duurt. Wat een scheetje van een kaartje erg lief. En zoals altijd. SCHITTEREND.


groetjes Ilonka

marijke zei

och meis weet niet waar ze heen moet maar schiphol en rotterdam airport zitten dicht helaas
je kaartjers zijn weer geweldig mooi

Carina zei

Dear,Dora!

This card is amazing!Love it!!!

Hugs from me to you!

natacha zei

terug hele mooie kaartjes zijn dit geworden

liszha zei

Echt supermooie kaartjes. Ik maak eigenlijk nooit iets rood maar wat is het eigenlijk een mooie kleur.
Arme Andrea! Ik ga heel hard duimen dat Schiphol heel snel weer opengaat. Ook voor mijn eigen gewin! Dit is echt niet goed voor ons bedrijf. We verliezen zo ontzettend veel geld door die aswolk en je vraagt je af hoe lang dat door kan gaan.
Liefs Lisette

m@deliefjuh zei

wauw! wat ziet dat er weer prachtig uit! top!

marja zei

wat een schatjes weer! jij kleedt ze altijd weer zo mooi aan dat van de afmeting niets te zien is!
wens je zus veel plezier! ik zal hiervandaan duimen dat alles doorgaat!

Anita zei

Hoi Dora

Nét terug uit een ver land waar ik veel gezien heb van de oude culturen kom ik even bij je langs om te kijken naar je altijd mooie creaties.
Hoop voor je zus dat ze weg kan. Wij hadden een dagje extra vakantie maar konden wel gewoon vliegen dus.
Succes voor haar.

Groetjes Anita

Sandra zei

Ik duim ook heel hard mee! Ik hoop echt dat Andrea gewoon kan vertrekken! Wat een lieve kaartjes heb je weer gemaakt! Heel mooie kleurtjes en zo schattig die vlindertjes! Ik ben gek op vlinders!

Groetjes,
Sandra

Danielle zei

Mooi kaartje weer. Ik hoop dat Andrea nog gewoon kan vliegen en dat jullie niet te lang hoeven wachten.

yyam zei

Awww...this is so pretty Dora! I always love the details on your creations!

Julie Tucker-Wolek zei

Soooooooooooooooo beautiful!!! i hope your friends flight goes well! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Laurel zei

beautiful

Renate zei

Schitterende kaarten, is je zus al vertrokken, ik lees net dat sinds 1 uur alles weer vliegt. Hopelijk is alles goed gekomen en is je zus nu lekker op vakantie.

Groetjes,
Renate

Inge zei

Mooi ieniemienie kaartje!!! Succes met aswolk:(

Creagea zei

Weer 2 supermooie kaartjes.
liefs Gea

Unknown zei

prachtig meid !!

ik heb een award voor je op mijn blog!!

groetjes carla

Charlotte zei

Wauw... prachtige kaarten weer Dora! Genieten: er is zoveel te zien op die kunstwerkjes van jou! :)

xxx

Alexandra zei

Klein groot, het maakt niet uit het zijn leuke kaarten.