zaterdag 8 mei 2010

To my sweetheart


Een klein kaartje met een stukje papier dat ik nog over had. Ook dit papier kan ik niet weggooien het is namelijk van het eerste blok dat ik heb gekocht toen ik begon met scrappen.
Gister is er een eerste aankoop in mijn winkel gedaan, ik ben dus nog steeds druk met van alles een nieuwe foto maken, en het in de winkel zetten. Er komt nog meer bij.
Het is wel leuk hier in huis nu, een doos met dit moet nog, dit is verkocht en moet weg, en dit staat wel al in de winkel maar nog niet verkocht.
Ik geniet nog even van mijn bakkie koffie en moet zo de stad in. Ik heb toegezegd Andrea even te helpen met inkopen doen, maandag over een week vertrekt ze naar Canada twee weken lang. Maar ze heeft nog wat spullen nodig, dus ik ga mee. Zelf moet ik ook nog het één en ander halen. Vanmiddag ga ik aan de scrap, even een sprintje trekken, wat dingen die echt moeten gebeuren. Gelukkig heb ik al ideeën, dus dat komt wel goed.
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!

17 opmerkingen:

natje zei

Wow wat een prachtige kaart!!

Inge zei

Heel lief kaartje:) Succes met het winkelen en scrappen én met de verkopen in je winkel!
Goed weekend,
Inge

Anja zei

Weer een hele mooie kaart,en je hebt al een leuke webwinkeltje.
Gr Anja;o)

Sandra1968 zei

Wat heb je de afgelopen tijd schitterende kaarten en projecten gemaakt!
Groetjes, Sandra

Ellen zei

Ook deze is weer heel mooi Dora!
Prachtig vintage plaatje ook!
Weet je nog waar vandaan of komt ie uit je grote bewaar bestand?

Groetjes Ellen

marja zei

hee je eerste verkoop! das best eeen mijlpaal en mag gevierd worden toch? gefeliciteerd!

en leuk kaartje weer! grappig dat je nog weet dat dit van je eerste block is!

marijke zei

schitterend

Sandra zei

Zo! Je winkeltje loopt al erg goed! Hartstikke leuk voor je! Het kaartje wat je nu gemaakt hebt is weer super mooi!

Groetjes,
Sandra

Creagea zei

Weer een supermooi kaartje en wat goed dat je al wat verkocht hebt
liefs Gea

* Daniëlle * zei

Lief kaartje! Veel succes met je winkel!

Heidie zei

wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt.

liefs Heidie

Riet zei

Ohhh Dora,wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt.
Ze zijn stuk voor stuk om te kwijlen.

Liefs Riet.x

loes de groot zei

tis al even geleden dat ik weer een blik op je blog wierp.....
sjonge wat een prachtige projecten!!!
en wat heb je een gaaf winkeltje : )

succes

grtz mij
loes

Julie Tucker-Wolek zei

I loveeeeeeeeeeeeeeeee this!!! Holy!! I loveeeeeeeeeee the angel!!! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

liszha zei

Wat een lieffie!
Wens Andrea veel plezier in Canada. Ik ken alleen Vancouver en Toronto en vind de canadezen zulke leuke, aardige mensen.
Waar gaat zij naar toe?
Liefs Lisette

merryheart2 zei

what a beautiful card. i love how soft and romantic it is.
i hope you had fun shopping.
:)

Anneke Wijers zei

Ben ik eventjes een dikke week op vakantie geweest,
kom ik terug en kan ik gelijk twee hele bladzijden terug om alle mooie dingen te bekijken, die je weer uit je hoge hoed hebt getoverd. Want toveren kun je hoor! Ik zie dat je een winkeltje bent begonnen. Daar zal ik eens gaan rondneuzen als ik tijd heb. Nu eerst het huis aan kant maken want het is moederdag. :)