woensdag 5 mei 2010

Ok daar is die dan mijn winkeltje

Ik ben nog niet aan scrappen toegekomen vandaag...nee nog niet, maar ga dat zo toch echt wel doen. Ik plaats even een berichtje, linksbovenaan mijn blog staat een linkje naar mijn winkeltje. Ik heb nog niet alles erin gezet, en ik moet ook alles nog even goed doorlopen. Zo zijn er net plastic zakjes besteld om te kaarten in te doen.
Ik heb hier twee bakken vol staan, en van sommige kaarten heb ik geen foto meer, die staan allemaal op mijn oude laptop, maar daar maak ik een nieuwe foto van.
Zo langzamerhand zal er steeds meer in komen te staan. Mochten jullie interesse hebben hier is de link nu, en hij zal anders linksbovenaan mijn blog staan.
Mijn winkeltje is hier te vinden.
Voor vragen altijd even mailen.

Liefs Dora

18 opmerkingen:

Ingrid Danvers zei

Wat ontzettend leuk, Dora. Gefeliciteerd met de opening van je winkeltje en natuurlijk succes. Al heb je dat volgens mij niet echt nodig, want de kaarten zijn stuk voor stuk kunstwerken en verkopen zichzelf wel.

xoxo

Sandra zei

Ik sluit me aan bij de woorden van Ingrid! Echt heel leuk dat je je winkeltje geopend hebt! Gefeliciteerd! En wat mooi om al die prachtige creaties zo naast elkaar te zien!

Groetjes,
Sandra

M@ureen zei

Wow Dora wat gaaf, succes met je winkeltje en dat je maar veel van al dat moois mag verkopen!

Greetz,
Maureen.

Jolara zei

ontzettend leuk, via je winkel kwam ik op je blog !

Manon zei

heel gaaf! hoop dat het gaat lopen voor je meis! Je maakt super mooie dingen dus dat zal vast goedkomen.

Groetjes Manon

Inge zei

Gefeliciteerd met de opening van je winkeltje! Wat staan er al een mooie spullen in:) Je twijfelde nog over de prijzen, ik vind ze heel redelijk!
Groetjes, Inge

Simone zei

Gefeliciteerd met je winkeltje, heel veel succes met de verkoop!!!

Martha zei

Gefeliciteerd Dora met je winkeltje, ziet er prachtig uit en zal zeker gaan lopen!!! :)
Groetjes,
Martha

Bizzy @ home zei

Proficiat met je winkeltje! Het ziet er goed uit. Succes met de verkoop. De prijzen zijn goed dacht ik.
Groetjes Renny

Boukje zei

Van harte gefeliciteerd met je winkeltje en heel veel succes!!
Het staat er al mooi op in je winkeltje!
Groetjes Boukje.

Angèle zei

Van harte met je winkeltje. Nu nog een leuke naam verzinnen!

Julie Tucker-Wolek zei

OMYGOSH!!!! Soooooooooooooooo awesome U created your own shop!! that is wonderful!!! CONGRATS! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Nicky zei

hee wat ontzettend leuk gelukt zo, dat winkeltje! you go girl!!!

Creagea zei

Wat prachtig en alles wat je er nu op hebt staan...super en beslist niet duur.
Wens je veel succes.
liefs Gea

m@deliefjuh zei

super meid! heb al zitten neuze. gaaf hoor!

Wendy zei

Gefeliciteerd met je winkeltje het ziet er mooi uit hoor

Groetjes Wendy

marja zei

ooh haha nu zie ik t, dit winkeltje! ik ga m opslaan en bekijken! en reclame voor je maken ;-)

scrapdictive zei

Geweldig dat je je eigen winkeltje bent gestart. Volgens mij kan succes haast niet uitblijven.

Toodles,
Jo xoxo