woensdag 19 mei 2010

Vandaag een poging wagen




Om te doen waar ik zin in heb, meestal loopt dat uit op niets, en doe ik van alles, dan is de dag voorbij en denk ik, wat heb ik nou eigenlijk gedaan wat ik echt wilde vandaag. Dan zit ik alweer in mijn bed en is de conclusie niets.
Maar ok nieuwe dag nieuwe kansen.
Hierboven een cadeaulabel, ik vind dit enorm mooi papier, en ik vond het eerst zonde om te gebruiken...maar dat hebben we allemaal weleens toch?
De label heb ik vrij gelaten om een bericht op te schrijven, en ik ben er zeer tevree mee.
Hieronder nog een klein kaartje gemaakt met overgebleven papier, een vrij nette kaart waar ik ook erg blij mee ben.

En dit is de laatste een meisjeskaart, ook van restjes.

Er liggen inmiddels al weer twee geborduurde kaarten klaar en daar kan ik mij straks op loslaten.
Met Andrea is alles goed, ze zit in een leuke groep, heeft het enorm naar haar zin en snotverdikkempies het is daar 27 graden...sjucht, en dan zegt de weerman gister het ziet er naar uit dat wij dit weekend de 20 graden halen, nou doe er nog 10 graden bij en dan lach ik...20 graden, wat is dat nou? Gelukkig hebben we een patio woning, en dus een ingebouwde tuin, en je kan er zeker 8 tot 10 graden bijtellen. Dus in de tuin zitten en en in de zon kan, maar in huis blijft het zo koud.
Nou ik ga eens beginnen met doen waar ik zin in heb.
Fijne dag iedereen!

16 opmerkingen:

Sandra zei

Wat heb je weer ontzettend mooie kunstwerkjes gemaakt. Enne... ik lees net dat het maandag wel 24 graden kan worden! Dus lekker genieten!

Charlotte zei

Het is allemaal weer even mooi en prachtig als altijd Dora! Geniet lekker van je dag en doe waar je zin in hebt!!!

xxx

Anoniem zei

Oo wat vind ik die cadeau label mooi.
Echt geweldig Dora, en dat papier schitterend!!!!!
De andere kaarten zijn ook prachtig.
Fijne dag en ga maar lekker doen waar je zin in hebt.

Groetjes Jannie.

yyam zei

Gorgeous work Dora! Everything's just so beautiful! :)

Erika zei

Wat schitterend allemaal weer!

Groetjes Erika

marenmat zei

Ik vind ze weer onwijs mooi!

Boukje zei

Mooie kaarten en je cadeaulabel is prachtig! Geniet van je dag!

Julie Tucker-Wolek zei

Sooooooooooooooooo BEAUTIFUL Dora!! LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE all the PINK! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Lenet zei

helemaal prachtig weeer Super.

BOXERGEK zei

Mooie kaartjes Dora en die cadeau label is super!
Moet wel lachen om jou reactie op mijn lootje, toen ik het las dacht ik gelijk nou weet ze gelijk wat ik bijna dagelijks heb met haar werkjes! Stuk voor stuk prachtig weet niet meer wat ik moet zeggen zulke mooie dingen maak je.

X Esterina

Alexandra zei

Leuke kaarten en dat zonde vinden van papier gebruiken kennen we denk ik allemaal.

Renate zei

Wat heb je weer een mooie dingen gemaakt.

Groetjes,
Renate

marja zei

en heb je een leuek dag gehad? veel dingen gedaan war je echt zin in had?
mij lukt dat ook nooit hoor, voel ik me altijd schuldig.
mooie kaartjes heb je weer geplaatst hoor, prachtig!!

Riet zei

Wat heb je de afgelopen dagen schitterende creaties gemaakt Dora.
Prachtig papier,mooie details.
Schitterend net zo als tyd meis.

Liefs knuf Riet.xx

Creagea zei

supermooie kaartjes en de label is fantastisch.
liefs Gea

Floortje zei

Dit stukje bracht weer een glimlach op m'n gezicht hoor....je doet heel vaak wat je wilt toch, als je scrapt, maar er zit kennelijk iets van "moeten" achter en dat leg je jezelf hoogstwaarschijnlijk op....zooooo herkenbaar! En als je altijd teveel plannen hebt (ook herkenbaar) dan heb je altijd het gevoel niet genoeg gedaan te hebben. Wat is onthaasten toch moeilijk voor bezige bijtjes als wij..... Hoop dat je van deze dag genoten hebt en met een tevreden gevoel in je bed zat 's avonds.
X Floortje