vrijdag 28 mei 2010

It's your day


Gemaakt voor Alexandra van het Dolls forum ze was jarig afgelopen week.
En nu kan ik deze laten zien want ze heeft deze wel ontvangen, tenzij de TNT er een puinhoop van heeft gemaakt.
Vandaag een dag waar ik heel veel in wil stoppen, bedden verschonen, was opruimen, boodschappen doen, scrappen eerst een kaart dan een lo, en ow nog zoveel meer.
Ik heb ook nog een award gekregen van Natacha, heel erg bedankt voor deze mooie en stoere award.

De opdracht bij deze award is geef deze door aan 10 andere bloggers en vertel waar jij jezelf ziet over 10 jaar.
Ok ik ben dan 39, en wat ik denk..ik heb een huisje, mijn hobby wordt mijn werk, en ik heb geen kinderen. Misschien een relatie, maar niet samenwonend. Voor een ieder kan dit saai klinken, maar weet je ik kijk er nu al naar uit.
Ik ga niet 10 namen noemen aan wie ik de award doorgeef. Omdat ik van iedereen wel zou willen weten waar hij/zij zichzelf ziet over 10 jaar.
Mocht je de award nog niet hebben, pak deze dan gerust.
Ik wens iedereen alvast een fijn weekend.
Zondag halen we Andrea van Schiphol, dat arme kind is ziek, ze belde gister de begeleider heeft iedereen aangestoken, pijn in de keel, enorm verkouden en koorts..maar ze doet wel alles. En ik ben blij als ik haar zondag weer zie, ja heus ik mis haar toch wel nu.

11 opmerkingen:

Lenet zei

Saai?? Klinkt voor mij helemaal niet saai. Het lijkt me ideaal,begrijp me niet verkeerd hoor ik ben dik tevreden met mijn hubby en kids en zou ze absoluut niet willen missen maar lekker een huisje alleen..heerlijk.
Je kaart is weer een bjoetie!!

Sandra zei

Wat een prachtig kaartje! Mooie kleurtjes heb je gebruikt!Enne... je klinkt helemaal niet saai hoor;)! Fijne dag!

Groetjes,
Sandra

Alexandra zei

Het kaartje is echt prachtig, dank je wel.En de TNT heeft een keer goed zijn best gedaan. Het uitpakken was ook geen probleem hoor, ondanks alle tape, haha.

Durvina zei

Wouw wat een prachtige kaart!

Julie Tucker-Wolek zei

I loveeeeeeeeeeeeeeeee that card....U always have a way of making the colors just blend sooooooooooooooo wonderfully!! GOOD JOB on getting the award...I loveeeeeeeeeeeeeeeee where U see yourself in 10 years! :):):):):):) And hopefully she feels better soon....have fun seeing her on sunday! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Laurel zei

Stunning Dora!

natje zei

Wat een prachtig kaart!!

Riet zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Dora.
Meis wat heb je het druk,zijn de bedden al verschoond.
Wat zielig dat Andrea ziek is,komt ze zondag al weer terug,wat gaat de tyd snel.

Liefs knuf Riet.xx

yyam zei

A gorgeous creation Dora! Congrats on your award! I hope you get to where you see yourself in 10 years!

Martha zei

Het kaartje is zoals altijd weer geweldig mooi Dora!! Wat jammer dat je zus ziek is!
Een heel fijn weekend.
Groetjes,
Martha

Sandra1968 zei

Een hele mooie kaart!
En leuk om te lezen waar jij jezelf ziet over 10 jaar (wat absoluut niet saai is) ;-)