dinsdag 18 mei 2010

Een lang bericht


Om te beginnen Andrea is in Canada. Het heeft even wat tijd in beslag genomen maar ze is er, en ligt nu waarschijnlijk lekker te slapen.
Ze vlogen uiteindelijk om 20.12 ipv 14.30 u. Beter dan de nacht op Schiphol doorbrengen denk ik zo.
Ze zal als ze wakker is wel even bellen.
Vorige week hebben alle dames van het DT van Dolls een pakket ontvangen om mee te werken. Deze keer voor de Dolls box. We kregen het papier van Basic Grey Kioshi. En allemaal leuk spullen erbij, charms, gehaakte bloemen, bling swirls, en papieren bloemen. Ook zat er een stempelset bij en chipboard figuren.
Mijn uitwerkingen die ik met dit pakket gemaakt zijn de volgende.
Boven dit bericht een cadeau envelop.
En hieronder nog twee doosjes, een label, en een kaartje. Het was niet altijd even makkelijk, want je kan iets wel mooi vinden, maar er ook nog iets leuks mee maken, dat valt niet altijd mee.






Vandaag ga ik aan de slag in huis, ben er al druk mee bezig en eigenlijk hoeft er niet zoveel meer te gebeuren. dan vanmiddag lekker aan de scrap, de zon schijnt wel, maar om nou te zeggen ik ga ik de tuin zitten, no way het is hier gewoon koud.
Liefs Dora

17 opmerkingen:

Sandra zei

Wat een prachtige creaties heb je gemaakt! Stuk voor stuk heel erg mooi!

Groetjes,
Sandra

Anita zei

Hoi Dora

Fijn dat je zus toch weg is kunnen gaan en goed is aangekomen.
Je creaties zijn weer beauties hoor. Hoe bedenk je ze toch steeds weer. Top!

Gr. Anita

yyam zei

These are wonderful creations Dora! All so beautiful! :)

Anoniem zei

Ooo geweldig Dora wat een schitterende creaties heb je gemaakt.
Ik vind je heel creatief hoor hoe je elke keer weer wat anders maakt.

Groetjes Jannie.

Lenet zei

ze zijn superduper mooi Dora!!
Ik heb hier net nog even buiten in het zonnetje gezeten..heerlijk. maar mijn tuin is ook helemaal in gebouwd.

Ilonka zei

whow whaaaa wat een schitterende creaties zeg!!!! pfffffffff waar haal je het allemaal vandaan zo mooi...


groetjes Ilonka

MadeByMaly zei

Jeetje Dora, wat heb jij afgelopen 2 weken veel prachtige kaartjes gemaakt. Ik kijk weer mijn ogen uit. Erg mooi meid en super dat we telkens mee mogen genieten van je creaties.

Julie Tucker-Wolek zei

Glad she made it safe to Canada!! Love love love love all these projects!! I am LOVING those BOXES!!! Sooooooooooooooooooo amazing! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

anja curvers zei

Prachtig, prachtig allemaal Dora.

~amy~ zei

wow! you've been busy dora! Fabulous projects!

Laurel zei

WOW! Beautiful Dora!

Smita zei

Gorgeous projects!! Love them all... can't stop drooling yet :-p

Hugs,
Smita

Inge zei

Heel mooi weer! Allemaal! En misschien valt het niet mee om te verzinnne/maken, het is in ieder geval prima gelukt:)

Renate zei

Wat een mooie dingen heb je gemaakt!

Groetjes,
Renate

Anneke Wijers zei

Wat heb je weer een prachtige spullen gemaakt!
Vooral de groene kaart vind ik heel erg mooi!!!

Anoniem zei

Je hebt weer prachtige creaties gemaakt! Fijn dat Andrea toch nog kon vertrekken. Een nachtje op Schiphol lijkt me niet zo leuk.

Groetjes Sylvia

Alexandra zei

Leuke kaarten en doosjes. Bij het eerste doosje vind ik het deksel er ook helemaal uitspringen, zo leuk.