donderdag 27 mei 2010

En eindelijk weer een lay out


Maar wel op een ander formaat, op een forum begon iemand op A4 te scrappen en ik vond het wel zo mooi, meer mensen overigens;) Ik kende het wel al, maar nooit gedaan, waarom niet? Geen idee eigenlijk, omdat je misschien toch die grote vellen hebt.
Maar ik vind het toch leuk, echt super. Ik heb wel erg zitten dubben over waar de journaling te doen, nu kan dat op de achterkant, maar ik vind het ook zo leuk om te laten zien, dus ik heb deze opgerold, de achterkant bestempeld en het zit vast met een speldje. Dit zijn mijn vader en moeder, ze hebben elkaar net leren kennen, een foto van de journaling staat hieronder. De foto is niet super, maar ja vaders kreeg de flits midden in zijn gezicht, neemt niet weg dat ik het een hele leuke foto vind en het verhaal ja dat moest verteld worden.

Vandaag moet ik van alles doen, en ik ga zo maar eens beginnen, en zeker aan de scrap, heb nog een paar foto's liggen:)
Ik wens iedereen een hele fijne dag toe!

26 opmerkingen:

yyam zei

This is beautiful Dora! Your parents..such a cute couple! :)

Unknown zei

vind het geweldig om weer een layout van je te zien en dan meteen zo'n mooie Dora! Hopelijk komen er snel meer, want hoewel je kaartjes ook prachtig zijn, vind ik je lootjes ook de moeite waard. xx

Wendy zei

echt een prachtige lay-out

Groetjes Wendy

Anette zei

Wat een leuk idee om op A-4 te scrappen. Het ziet er uit als een grote kaart zo. En wat zijn je ouders nog pril.....
Heel mooi, groetjes Anette

Cora Hoekstra zei

Wat een heerlijk verhaal van hun ontmoeting. Ik vind de layout prachtig, lieflijk en liefhebbend.

Angèle zei

Zo lief dat je deze foto weer scrapt Dora! Leuk om te lezen hoe ze elkaar hebben leren kennen. Ik ben eigenlijk benieuwd wat er daarna gebeurde... een afspraakje? Ging je vader terug naar deze winkel om je moeder te zien?

Leuk formaat A4 Ik heb het zelf ook enkele malen geprobeerd. Het leuke ervan is dat je dan nog over houdt voor een kaartje!

Sandra zei

Wat leuk om weer eens een layout te zien. Ik vind hem prachtig! Leuk formaat ook. En wat een leuk verhaal over hoe je ouders elkaar hebben ontmoet.

Groetjes,
Sandra

Lenet zei

Super Lootje !!!En nogmaals op deze foto liijk je echt sprekend op je moeder!!

natacha zei

leuk nog eens een lo te zien van jou
is echt wel een schitterende lo geworden
grtz natacha

Julie Tucker-Wolek zei

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!! I loveeeeeeeeeeeeeeee this!! Great photo of your parents and loveeeeeeeeeeeeeeeeeee the colors and layers! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Anita zei

Wat een leuke layout Dora. Waarom zou die op groot formaat moeten. Je kunt zelfs een layout op kaartformaat maken hoor. Niks mis mee.

Gr. Anita

Laurel zei

Beautiful!

anja curvers zei

Prachtige layout Dora en zo lief die journaling erbij en wat heb je toch een mooi handschrift, sjuchhttt.

Ilonka zei

whaaa wat een schitterend Layout heel erg mooi!!

groetjes Ilonka

Martha zei

Prachtig is dit zeg!!!!

Heidie zei

wat een schitterende lo.

liefs Heidie

Riet zei

Ohhh wowwwww Dora,wat schitterendddd Gemaakt,Prachtig die foto,en je papier.
En je rolletje papier echt geweldig wat er op staat.

Liefs Riet.xx

scrapdictive zei

Nou, scrappen op A4 formaat is je heel goed afgegaan. De LO is werkelijk prachtig geworden en de journaling... zo lief...

Overigens, dat had ik nog niet gezegd, maar ik was het zeer zeker niet vergeten: ik wil je nog hartelijk bedanken voor de hartstikke mooie verjaardagskaart die je me hebt gestuurd. Heel erg lief van je dat je daar aan hebt gedacht!!

Fijne avond!

Toodles,
Jo xoxo

Peet zei

Het ziet er super uit, Dora!!!

Fia zei

Wat een schitterende nostalgische LO!!
En zo'n lieve foto, leuk hoe je de journalering heb gedaan!
Is heel goed gelukt!!!

Groetjes Fia

Ellen zei

Wat een prachtige layout Dora! En wat een schattige foto van je ouders. Moeilijk voor te stellen he dat die ook jong geweest zijn....

Groetjes Ellen

liszha zei

Naast dat ik het een prachtige Lo vind (ik verwacht niet anders van jou) vind ik het verhaal zo ontzettend lief! Heel speciaal.

Alexandra zei

Mooie layout, vind de titel ook zo leuk en toepasselijk. En goede oplossing zo voor de tekst.

loes de groot zei

prachtig lootje
leuke journaling ook

Bizzy @ home zei

Wat mooi! En het verhaal erachter...zo speciaal en ontroerend.
Groetjes Renny

Unknown zei

prachtig meid super