zaterdag 15 mei 2010

Twee kaarten


Ten eerste iedereen bedankt voor de lieve woorden gister.
Gister geen boodschappen gedaan, vaders was laat thuis van zijn werk.
Dus maar aan de scrap gegaan, en er een rustige dag van gemaakt. Aangezien deze dagen best druk zullen worden. Ik ga Andrea helpen met haar koffer inpakken, ze vertrekt maandag voor twee weken naar Canada een rondreis, en heel mooi!
Tussen al die regel zaken probeer ik mijn mini boekje af te maken, en wat nieuwe projecten te starten. Vandaag weer een paar dingen toevoegen aan de winkel.
Het gaat wel goed met de winkel, en de eerste pakketten zijn goed en veilig aangekomen, dat is namelijk best spannend...om het niet eng te noemen.
maar het is goed gegaan.
Hierboven een smalle en lang kaart.
Hieronder een kaart die bijna van een normaal formaat is.

Ik ga mijn blogrondje doen en dan aan de slag.
Fijne zaterdag iedereen!

13 opmerkingen:

Renate zei

Mooie kaarten heb je gemaakt, wat leuk om te lezen dat je winkeltje het goed doet. Dat geeft een hoop voldoening denk ik.

Fijne dag, groetjes Renate

Danielle zei

Tsja, wat zal ik zeggen...als altijd weer prachtige kaarten!

Ellen zei

Ook deze kaartjes zijn weer prachtig Dora! Leuk om te horen dat je winkeltje zo goed loopt!

Groetjes Ellen

yyam zei

Oh these are gorgeous creations Dora! Have a fabulous Saturday! :)

liszha zei

Gonondetju, wat zijn het weer een plaatjes van kaarten!

Martha zei

Het is weer helemaal super Dora!!

Simone zei

Heel erg mooi Dora, ik vindt het leuk hoe je de touwtjes altijd zo mooi verwerkt op de kaarten, moet ik ook maar eens proberen, leuke inspiratie geef je weer!!!

Laurel zei

Beautiful!

natacha zei

mooie kaartjes heb je weer gemaakt
grtz natacha

Julie Tucker-Wolek zei

ABSOLUTELY stunning Dora!! LOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE the lace and scroll! :):):):):):):):):):):):):):):):):)

Riet zei

Wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt Dora,zo mooi papier en details.
Sterkte met alles je heb het zo druk als een klein baasje schat...

Liefs Riet.xx

Ilonka zei

Wat een ontzettend mooie kaartjes.

groetjes Ilonka

Alexandra zei

Mooie kaarten. Met zulke kaarten erbij zal je winkel vast goed blijven lopen. Fijn om te lezen dat het zo goed gaat.