zaterdag 1 mei 2010

Ben druk met allerlei dingen


Er liggen hele kleine kaartjes klaar om af te maken, het borduren is gedaan.
en ik ga zo de restenbak uit mesten, mijn hemeltje er kan niets meer bij.
Ook ben ik bezig met een nieuw mandje, maar natuurlijk net iets anders.
Ik sta overigens weer op de site bij Melissa Frances, drie keer in één week, ik vind het wel erg leuk
Hierboven de kaart die ik gister gemaakt heb, en er ligt al een ander klaar, maar die moet eerst op de site van Dolls. Nog even wachten.
Deze kaart heb ik gister gemaakt.
Hieronder een paar foto's van mijn aankopen op de vrijmarkt, kleedjes...best veel.
En het houten ladenkastje en mijn ieniemienie viool, daar ben ik zo enorm blij mee.
Ik heb nog meer maar dat staat niet op de foto, dat zijn van die miniatuur koperen potjes en hebbe dingetjes, denk aan een kruiwagen een gieter...etc. En een platen koffer, voor de kleine plaatjes...dus ik kan lekker aan de slag.





Ik ga zo even met vaders mee, nog een paar boodschappen doen, en dan de rest van de dag aan de scrap.
Fijne dag iedereen

21 opmerkingen:

Ellen zei

Wow, wat een scrapbare inkopen heb je gedaan Dora! Ben benieuwd wat daar vaar een mooie creaties uit gaan komen.....

Fijn weekend, Ellen

yyam zei

Another beautiful creation! And what lovely things you've got! Can't wait to see the completed projects! :)

Happy Saturday Dora!

Irene zei

zo, dat zijn leuke aankopen zeg!

Joke zei

Hoi Dora,

Wat een prestatie om drie keer op het MF blog te komen, ik ga zo even een kijkje nemen.
Wat heb je trouwens een prachtig kastje op de rommelmarkt gekocht. Top.

groetjes,
Joke.

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwwwww!!! I love love love that card Dora and those YUMMY finds U found!! I loveeeeeeeeeeee the chest of drawers!! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Peter's Planner blog zei

Leuke spulletjes heb je aangeschaft, het is zoeken maar je vind altijd wel wat.

Mooie kaart heb je weer gemaakt, prachtig hoor.

gr scrapfanaat Peter

Laurel zei

Very pretty, love the pop of color from the flowers.

Smita zei

Gorgeous card... lovely violin! And how do you make things so amaziing?? :-)

Willeke zei

Gave aankopen Dora! kaartje is ook weer erg mooi! Ik ben helemaal niet geslaagd op de markt jammer genoeg!

Scrap ze!

Martha zei

Een prachtige kaart en super leuke spulletjes heb je gekocht!!

Charlotte zei

Ooooooh wat een gave spullen heb je op de kop getikt Dora!!! En je kaart is weer prachtig. :)

xxx

marja zei

wat een leuk kaartje! en wat gaaf dat je op de site van melissa staat, ook echt helemaal jou stijl, alles op die site!
en wat een goed idee van jou, die spullies opd e rommelmarkt. je moet t maar bedenken!

Riet zei

Schitterende kaart Dora,heel mooi papier.
En wat heb je leuke spulletjes gekocht.

Liefs Riet.x

Simone zei

Hey wat ben je goed geslaag op koninginnedag, ik heb vooral iets voor de kids gekocht en slippers voor mezlef voor 0,75 Euro die ik ontzettend leuk vondt:) Leuke kaart weer en ik ben benieuwd naar wat er nog gaat komen...

Alexandra zei

Leuke koopjes heb je gedaan. Met dat ladekaste komt vast een fantastische metamorfose.
Je kaartjes zijn ook leuk. Vind die lange ook wel een leuk formaat.

Manon zei

wat heb je weer gave spulletjes zeg!
Je kleine kaartjes zijn ook erg leuk.
Groetjes Manon

Lenet zei

Gave spullies!!!!

Sandra zei

Zo leuk om jouw werk op de site van Melissa Frances te zien! En ook dit kaartje wat je gemaakt hebt is weer zo mooi! Leuke aankopen trouwens. Ik kan me heel goed voorstellen dat je blij bent met dat schattige viooltje!

Groetjes,
Sandra

Wendy zei

Wat een mooie kaart
En gefeliciteerd zeg wat ontzettend leuk dat je op het blog van Melissa staat.
Mooie en leuke aankopen heb je op de kop getikt op de rommelmarkt

Groetjes Wendy

~amy~ zei

sooo pretty!

Unknown zei

helemooie aan koop meid!!

groetjesxxx carla