woensdag 26 mei 2010

Love to you


Een klein kaartje met een stukje papier dat ik overhad, het gaat zo wel goed met de restje. En ik geniet gewoon van de kast, ik pak een paar stukken papier ga zitten, dan de plaatjes, dan het kant, en dan de bloemen. Overal bij kunnen zonder eerst alles van elkaar af te halen, weer op te stapelen, en er achter te komen dat je dan toch nog in die ene bak moet zijn.
Het is een plezier om zo te kunnen scrappen.
Ik ga snel verder wil en moet nog van alles doen vandaag.
Fijne woensdag allemaal.

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig kaartje weer!! Wat een mooie kast heb je. Lijkt me inderdaad veel prettiger zo.
Fijne dag nog!!
Groetjes Sylvia

yyam zei

Ahhh..so pretty! What's there not to love about it? It's pink and has butterflies! :)

Bizzy @ home zei

Het is weer een beauty van een kaart.
Groetjes Renny

Smita zei

Very pretty!!

Julie Tucker-Wolek zei

GORGEOUS!!! I loveeeeeeeee how U do those scrolls! :):):):):):):):):):):):):):):):):)

Anita zei

Wat een schattig kaartje van kje restjes (zie je niets van).
Lekkeer roze.

Gr. Anita

Laurel zei

So pretty!

Unknown zei

sjucht sjucht...als ik toch kaartjes kon maken zoals jij dora...

Alexandra zei

Weer een dot van een kaart, dat je het steeds weer lukt met je restjes, geweldig.

Lenet zei

prachtig kaartje weer, enne geniet jij maar lekker van je kast hoor!!

Riet zei

Wat een prachtig lief kaartje Dora,zo mooi papier en details.
Fijn hoor dat je zo geniet van je kast.

Liefs knuf Riet.x

liszha zei

Een pracht van een kaart!

Moniek38 zei

Ik was zo maar even een rondje aan het maken over verschillende scrapblogs. Hartstikke leuke dingen maak je Dora!

marja zei

gaaf dora! wat een mooie kast! moet zeggen dat ik het knap vind dat jij zulke mooie kaaarten maakt en toch al je spullen in 1 zo'n kast passen! ik heb al moeite met de halve zolder...

Sandra1968 zei

Wat een leuke kaart!