zaterdag 22 mei 2010

Eindelijk een echte zonnige dag


En ik ga het er dan ook maar van nemen, want volgende week wordt het gewoon weer 14 a 15 graden. Ook wil ik scrappen en de scraphoek opruimen, dat is er gister allemaal niet meer van gekomen. Dus straks eerst even opruimen, dan zonnen en dan scrappen...lijkt me toch een lekker dagje zo:)
En ik ga weer wat nieuwe dingen in de winkel zetten, dat gaat nog steeds goed.
Verder een rustige dag, en eens echt niets doen.
De kaart hierboven gister afgemaakt. Wederom van allemaal restjes.
Ik wens iedereen een heerlijke dag toe!

18 opmerkingen:

Creagea zei

EEn supermooi kaartje,en geniet v/d zon.
liefs Gea

Julie Tucker-Wolek zei

This is soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo gorgeous my dearest....love those distressed layers! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Unknown zei

Wat een super mooie kaarten heb je weer gemaakt de afgelopen dagen. En geniet vandaag lekker van de zon :D

natacha zei

heel mooi kaartje weer
geniet van de zon ook hier zullen we dat doen
ook staat er nog een award op mijn blog voor jou
groetjes natacha

Laurel zei

So pretty Dora, love those flowers! Did you make them?

Sandra1968 zei

Een mooie kaart! Ook erg leuk met die afgescheurde en donkere randen.
Prettig weekend, Sandra

yyam zei

A gorgeous creation! You always rock with pink! Hope you are enjoying your Saturday! :)

Anneke Wijers zei

Wat een mooie romantische kaart weer!
Geniet van het mooie weer!!!

Anouk zei

superleuke kaart!

Smita zei

Very nice!! Love it...

Kitty zei

Prachtig kaartje Dora!

m@deliefjuh zei

wauw top hoor!

Martha zei

Super kaart Dora! Heb je lekker kunnen genieten van de zon? Het heeft hier jammergenoeg lang geduurd voor die erdoor kwam en toen was het nog niet echt warm. Misschien morgen dan...
Groetjes en fijne pinksterdagen :)
Martha

Heidie zei

wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt. En bedankt voor alle lieve berichtjes die je altijd op mijn blog achterlaat.

groetjes Heidie

Unknown zei

even een reactie op AL je dingen van de afgelopen tijd Door....prachtig weer, ik geniet altijd bijzonder van je mooie creaties....blijf zo doorgaan!!xx

marja zei

wat een mooi kaartje! heerlijk vrolijk kleurtje en leuke stempel!

BOXERGEK zei

Super mooi kaartje!

X Esterina

Alexandra zei

Mooie kaart Dora