zondag 2 mei 2010

Twee kleine kaartjes


Zoals ik zei ik ben alle restjes aan het uitzoeken, gister wel de bak ook maar opgeruimd, aangezien er veel papier in zat dat ik gewoon niet meer gebruik. Dus dat scheelt. Alle andere kleine papiertjes ben ik aan het borduren en daar maak ik kleine kaartjes van. Je krijgt dat wel rare vormen maar dat vind ik wel leuk. Het is wel een uitdaging om op een kaartje van 6x6 cm toch iets leuks te plakken.
De kaart hierboven is ongeveer 6x6. De kaart hieronder is ongeveer 5 cm hoog maar wel erg lang.

En ik heb hier naast mij alweer een stapel klaar liggen om te borduren, vanmiddag is er voetbal, de ontknoping in de competitie, en dat ga ik kijken, en ondertussen borduren. Verder ga ik nog verder met mijn mandje, die hoop ik vandaag af te krijgen, het is weer een flink karwei.
Ik wens jullie allemaal een fijne zondag toe.

20 opmerkingen:

Angèle zei

Het leuke van kleine kaartjes of hele andere maten is dat je stempels, bloemen of embellies dan heel anders uitkomen. Leuk Dora!

marijke zei

wat gaaf dat je toch nog zoveel op dit formaat kunt maken, ziet er geweldig uit hoor

Creagea zei

Dat ziet er weer supermooi uit.
Liefs Gea

Sandra zei

wauw wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt echt helemaal geweldig, de rest van je blogcreaties zijn ook helemaal super,
ik ben via inge ( blogblom) op je blog gekomen.
fijne zondag toegewenst
groetjes sandra

Irene zei

wat leuk om zo je papier op te maken. Erg mooi hoor!

Riet zei

Ohhh wat prachtig weer gemaakt Dora,lief hoor van die kleine kaartjes.
Het is zonde om weg te gooien,ik vind het zo mooi papier.

Liefs knuf Riet.x

marja zei

leuke resultaten weer dora! ik doe het ook wel regelmatig hoor, wat kleinere kaartjes maken. doe ik aan een bloemetje of bij een kadootje.

Alexandra zei

Net de reactie bij het verkeerde bericht gezet.
De vorige kaart is ook leuk zeg, de parels passen er goed bij.
Deze kaarten zijn ook leuk en de lange vind ik wel een leuk formaat.

Anja zei

Heel erg mooi.
Maar gebruik je allemaal stempels???
Vind het allemaal zo mooi.Gr Anja;o)

Lenet zei

helemaal geweldig !!

Inge zei

Jouw restjeskaarten vind ik echt top! En ik hou ook gewoon van het idee om niet alles weg te gooien en overal mogelijkheden in te zien. Ik zie uit naar nog meer restjeskaarten!
Inge

natacha zei

leuk gedaan die kleine kaartjes
grtz natacha

Laurel zei

Beautiful!

Sandra zei

Heel erg leuk en lief deze kleine kaartjes!

Groetjes,
Sandra

Wendy zei

Wat een mooie schattige kaartjes heb je gemaakt
En wat goed zeg dat je al je restjes op maakt

Groetjes wendy

Julie Tucker-Wolek zei

Soooooooooooooooooo GORGEOUS!!!! I love love love all the PINK! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Ellen zei

Voor deze kaartjes geldt zeker; klein maar fijn! Prachtig zijn ze!
Groetjes Ellen

tanja zei

heeel liefjes je kaartjes en ben gek op kleintjes haha vandaar mij vraagje op vierkant sta tekst gestempeld van welk merk is dit this zo lekker nostalgische vintage haha email sta op me blog ook daar heb ik af toe vintage op staan hoor graag van je gr tanja

Ylona zei

Hele mooie en lieve kaartjes!

xoxo,
Ylona

Unknown zei

dat ziet er allemaal mooie uit je kaartjes!!

groetjesxx carla