dinsdag 4 mei 2010

Weer kleine kaartjes



Na een groot project is het altijd leuk om iets te maken waar niet zoveel tijd in zit.
Dus ik heb weer allemaal kleine kaartjes gemaakt. De eerste hierboven is naar de sketch bij Dolls Klik op de link en je komt op het blog, daar staan ook de andere uitwerkingen en de sketch, altijd leuk om mee te doen.
De kaarten hieronder komen weer uit de restjes bak. De ene is een klein vierkant model, voor iemand die wel een steuntje kan gebruiken, en die daaronder is smal en lang en wat frisser.

Op dit moment ben ik bezig met een miniboekje, en hoe raar het misschien mag klinken maar ik vind dat lastiger dan een project. Ook staat op dit moment het huis vol, met ladenkastjes, mandjes, bakjes en doosjes en misschien dat ik toch eens een webwinkeltje moet gaan beginnen, maar nu komt de grote vraag, wat moet je daar nou voor vragen? het zijn doosjes die zelfgemaakt zijn, geen gekochte bakjes en die dan bekleden, veel uren, en ook behoorlijk wat materiaal? Hebben jullie een idee wat je er voor zou vragen of voor zou geven?
Nou nu snel verder in huis en dan eens met dat boekje verder.
Liefs Dora

20 opmerkingen:

Lenet zei

Tja da's een goeievraag ik zou het niet weten zeg.. maar ik vind je kaarten wel weer geweldig!!

Anja zei

OOh wat weer mooi allemaal.
Enne gewoon een webwinkeltje beginnen,denk dat wel gaat lopen.
Lieve gr Anja;o)

marijke zei

ik kijk mij nogen iedere keer weer uit bij je wat maak jij toch schitterende creaties zeg

Elly zei

Oh Dora, ze zijn weer geweldig mooi!!

groetjes, Elly

Riet zei

Ohhh wowww Dora,wat een schitterende kaartjes,zo mooi papier,lief die plaatjes.
Zo prachtige details.
Ik wil heel graag wat van je kopen,wat je wil verkopen,mail dat is even.
Want het zijn echt pronkstukken .
Je mag er best een goede prijs voor rekenen,wat ze zijn zo met liefde gemaakt.
En zo veel mooie details.

Liefs knuf Riet.xx

yyam zei

My, you have been busy! These are gorgeous creations!:)

Bizzy @ home zei

Je kunt altijd eerst (net als mij) een gratis webshopje openen. Of op Doreen (de nederlandse Etsy) zou je ook je eigen shopje kunnen beginnen. Het nadeel is dat mensen het niet vast kunnen houden, alleen op de foto zien ze wat ze kopen. Maar je kunt het altijd proberen toch? Kijk naar "concurentie' en ga daar net onder zitten. En je kunt altijd nog lager gaan in prijs, als het niet verkoopt.
Je hebt weer mooie kaartjes gemaakt, prachtig!
Groetjes Renny

Angèle zei

Prachtig weer Dora die kleine kaartjes!

Misschien kun je eens rondneuzen in etsy shop of een nederlandse variant ervan om een idee te krijgen van prijzen.
Ben het wel met Riet eens...vraag een goede prijs!

natacha zei

amai wat zijn ze weer mooi zeg
grtz natacha

Ylona zei

Prachtige kaarten weer!

xoxo,
Ylona

Inge zei

Jouw kleine kaartjes vind ik erg mooi! Om je projecten te verkopen zou ik idd ook eerst even gaan rondkijken op internet. Je maakt geen 13 in een dozijn dingen, dus je kan er best wat voor vragen denk ik:)

liszha zei

Hee bezig bijtje, wat heb je weer een prachtige kaartjes gemaakt!
Liefs Lisette

Laurel zei

Beautiful!

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwwwwww!!! U always amaze me!!! I loveeeeeeeeeeeeeee the angels! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Martha zei

Wow Dora, alles is weer schitterend!!
Heb ook je kaarten en tutorial bewonderd op SNR. Schitterend zeg!!
Groetjes, Martha

marja zei

tjee wat een goed idee! ik heb hier al vaker aan gedacht, waarom ga je ze niet verkopen. ik weet de maten van je producten natuurlijk niet maar ik denk dat jij makkelijk 10 a 15 euro voor een doosje en 3 euro voor een kaart kan vragen. ik vraag me af of je ermee uitkomst, qua materiaal. misschien kan je nog meer vragen, weet t ook niet zo goed...
denk wel dat je je klanten moet zoeken in niet scrappers. scrappers denken snel, ik maak t na ;-)

Manon zei

prachtige kaartjes meid!

Rhonda Van Ginkel zei

These are just simply stunning and beautiful! Oh how pretty!!!

Creagea zei

Ohhh wat weer een lieve kaartjes,vind ze prachtig.
En moeilijk hoor wat je er voor moet vragen want mensen die zelf niet scrappen of kaartjes maken hebben vaak geen idee wat aldat materiaal wel kost en hoeveel tijd erin gaat zitten.Gewoon proberen en je kan altijd nog omlaag met de prijs.
Lief Gea

Alexandra zei

Dat is een moeilijke vraag, ik weet wat een tijd er in gaat zitten om zo iets te maken en wat sommige materialen kosten. Dat is flink wat waard, maar mensen willen zo goedkoop iets kunnen kopen, het is dan ook wel moeilijk in te schatten. Ik wens je er in ieder geval heel veel succes mee.
De kaarten zien er ook weer prachtig uit.