maandag 3 mei 2010

Een picknickmand



Ja eindelijk hij is af, het is niet zo zeer heel moeilijk, maar mevrouw pietlut wil graag dat alles zit zoals ze in gedachten heeft.
Maar ok, het is gelukt. Dit papier vind ik ook erg leuk voor een project als dit.
Het handvat kan deze keer niet bewegen. De klepjes doe je open van buiten naar binnen, aan de zijkanten zitten ook weer lintjes dan kan het nog mooier dicht. In het midden binnenin zit een schot, je hebt dus twee vakken. Binnenin wel bekleed maar niets gedaan, eigenlijk wil ik er twee kleine boekjes in doen, dus vandaar even niets binnenin. Hierboven de voorkant.
Hieronder de achterkant

Zijkant

Bovenkant

Close up van de bovenkant

Close up van de achterkant van de bovenkant

En een kijkje binnenin.

Het is hier erg druilerig weer, ik moet nog een paar klussen in huis doen, en dan eens kijken wat voor leuks we gaan maken.
Fijne dag iedereen!

27 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

wat een plaatje weer!

celia zei

Wat leuk gedaan!!!Plezant om koekjes aan iemand kado te doen,een speciaal iemand dan wel!Hihi!Kunnen we het patroon ergens vinden of heb ik het ergens gemist?
Heel knap Dora,net zoals je andere werkjes,dikke proficiat!!!Veel liefs,Celia.

Anneke zei

Wauw wat mooi!
Groetjes Anneke

Lenet zei

ooo dora hoe krijg je het toch steeds weer voor elkaar..super!!

Ellen zei

Wow, wat is dit mooi Dora!
Ik geloof wel dat ik dit één van de toppers vind onder jouw gemaakte projecten!

Groetjes Ellen

Erika zei

Wowwww.... SCHITTEREND!!!

Groetjes Erika

Kelly zei

Erg mooi zeg!! Ook vind ik het idee van de picknickmand erg origineel...
Verder hele mooie details!

Groetjes Kelly

Simone zei

Hoi Dora,
wat een geweldig project is dat. Zooo mooi!

Ylona zei

Heel erg mooi weer Dora!

xoxo,
Ylona

Riet zei

Ohhh Dora,wat een schitterend mandje,prachtig papier mooie kleuren en details.
Hoe kom je er steeds op,je bent echt een kanjer.

Liefs Riet.x

Manon zei

gaaf hoor die picknickmand!
Supers

marijke zei

wow wow wow wow , wat gaaffffffffffffffffff

natacha zei

wauw heel mooi zeg
papier past er ook heel mooi bij
grtz natacha

Julie Tucker-Wolek zei

Wowwwwwwwwwwwwwwwww!!! U simply AMAZE me!! This is GORGEOUS!! WOW! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Laurel zei

Dora it is absolutely beautiful!

Jacintha zei

Echt mooi gedaan.
En het papier past er inderdaad heel leuk bij. Vind die vlinders ook heel leuk.

Boukje zei

Wat heb je er weer wat moois van gemaakt! En leuke dingen heb je gevonden op de rommelmarkt, altijd leuk!
Groetjes Boukje.

Sandra zei

Dora, volgens mij kan jij van een vuilniszak nog iets moois maken;)! Iedere keer doe je me weer verbaasd staan! Ook deze picknickmand is geweldig! Wat Lenet al zei... Hoe krijg je het toch iedere keer weer voor elkaar?
Helemaal top!

Groetjes,
Sandra

marja zei

wauw hij is weer gaaf! krijg er een herfstig gevoel van, vast door de kleuren! of door t weer :-S

Anja zei

Wat schitterend.Echt heel mooi.En nog bedankt voor je mail.Lieve gr Anja;o)

Angèle zei

Wow Dora! Wat zal ik nog toevoegen aan al die lovende reactie's voor mij? Helemaal TOP!

Carina zei

Hi!
It,a amazing!!!!

yyam zei

A thing of beauty is a joy forever...just like your creations Dora...this one is no exception! Love the gorgeous details and those fluttering butterflies! :)

Ilonka zei

Ohw wauw wat een geweldige picknick mand. Helemaal te gek.

groetjes Ilonka

Unknown zei

wat gaaf heb je deze gemaak de papier is ook zo prachtig top meid!!

groetjes xx carla

Humartine zei

Oh wat is dit mooi zeg die picknick mand , bij je foto staat rijk aan fantasie ,nou dat heb je zeker schitterend , kan je dat patroon ergens kopen ,heel apart gr Humartine

Alexandra zei

Wow, wat een supergaaf picknickmandje. Het ziet er weer geweldig uit, i love it.